در آستانه جام جهانی کشتی آزاد

حسن رحیمی اردوی تیم ملی را ترک کرد

سالن آزادی از فردا در اختیار کشتی

بی پول اما امیدوار به روزهای آینده

بسیاری از اقدامات و برنامه های ما طبق پیش بینی های قبلی انجام شده، ‌اما به واقع انجام برخی اقدامات بدون توجه به توان مالی ممکن نیست و به همین دلیل باید هر چه زودتر مورد حمایت های مالی قرار گیریم.
کد خبر: ۵۳۷۱۴۱
بی پول اما امیدوار به روزهای آینده

طبق اعلام ستاد اجرایی رقابتهای جام جهانی کشتی 2013 تهران، سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی از فردا یکشنبه در اختیار متولیان برگزاری پیکارها خواهد بود.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران طی روزهای اول تا چهارم اسفندماه با حضور 10 تیم برتر دنیا برگزار خواهد شد که طبق اعلام ستاد اجرایی این مسابقات، سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با هماهنگی های انجام شده از فردا یکشنبه برای تجهیز و تدارکات لازم در اختیار فدراسیون کشتی خواهد بود.

 عارف ربطی رئیس ستاد اجرایی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران ضمن تایید این مطلب گفت: تمامی تدارکات و برنامه ریزی های صورت گرفته از فردا با توجه به تحویل سالن آزادی، اقدامات لازم جهت نصب و تجهیز امکانات لازم انجام خواهد شد.

 وی همچنان از عدم دریافت هزینه های لازم برای تسریع در انجام کارها اظهار گلایه کرد و گفت: بسیاری از اقدامات و برنامه های ما طبق پیش بینی های قبلی انجام شده، ‌اما به واقع انجام برخی اقدامات بدون توجه به توان مالی ممکن نیست و به همین دلیل باید هر چه زودتر  مورد حمایت های مالی قرار گیریم.

 به گزارش مهر، این رویداد بزرگ در حالی حدود دو هفته دیگر در تهران آغاز می شود که تاکنون هیچ حمایت مالی از سوی متولیان ورزش کشور شامل حال فدراسیون کشتی نشده است! این در حالی است که فدراسیون کشتی باید در این مدت میزبان ملی پوشان 12 کشور خارجی باشد. اسامی تیم های شرکت کننده در رقابتهای جام جهانی 2013 تهران نیز به شرح زیر است:

 کشتی آزاد:

ایران، روسیه، امریکا، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، ژاپن، بلغارستان، ترکیه و بلاروس

 کشتی فرنگی:

ایران، روسیه، ترکیه، بلغارستان، بلاروس،‌ قزاقستان، کره جنوبی، ارمنستان، آذربایجان و مجارستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها