همه چیز به کام استقلال

توقف دوباره پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس و فولاد در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ضمن تکمیل سریال مساوی¬های بدون گل هفته ، تا استقلال شادمان ترین تیم هفته لقب بگیرد.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۱
توقف دوباره پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس و فولاد در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ضمن تکمیل سریال مساوی¬های بدون گل هفته ، تا استقلال شادمان ترین تیم هفته لقب بگیرد.
پرسپولیس در شرایطی عصر امروز پذیرای فولاد خوزستان بود که که با تلاش کادرپزشکی این تیم در آخرین ساعات پیش از آغاز مسابقه سرانجام محمد نوری هافبک طراح سرخ¬ها به این بازی رسید تا خلاء غیبت رضا حقیقی سه کارته و علی کریمی مصدوم کمتر به چشم آید. با وجود این همان طور که پیش بینی می شد این دیدار به میدانی برای زورآزمایی پایاپای دو تیم تبدیل شد، جایی که تلاش هافبک های دو تیم برای تسلط بر میانه میدان با بازی کم نقص مدافعان و در نتیجه نرسیدن توپ سالم به مهاجمان راه به جایی نمی برد  و موقعیت های محدودی که در نیمه اول روی دروازه ها ایجاد شد هیچ گاه به شکل جدی دروازه نیلسون پرسپولیس و ارشاد یوسفی فولاد را تهدید نکرد.
اما پرسپولیس که کور سوی امید خود را برای صعود به جمع مدعیان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ، در پیروزی در این مسابقه می دید در نیمه دوم بر شدت حملات خود افزود. حملاتی که از سوی حریف بی پاسخ نمی ماند چرا که فولاد هم با توجه به توقف تراکتورسازی و سپاهان به خوبی می دانست در صورت شکست دادن پرسپولیس می توانست به 2 امتیازی استقلال صدرنشین و رتبه دوم جدول برسد. فولادی ها نشان دادند که چرا در 15 مسابقه قبلی خود در لیگ بدون شکست مانده اند چرا که به جرات تنها تیمی بودند که از زمان روی کارآمدن یحیی گل محمدی تا این حد پرسپولیس را آزار دادند. اوج این نکته در دقایق پایانی بازی رخ داد جایی که ضربه لوسیانو  با بدشانسی حسین فرکی و شاگردانش به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس خورد  و دروازه سرخ ها بسته باقی ماند.
گرچه در چند دقیقه پایانی بازی پرسپولیس به آب و آتش زد، اما هیچ گاه دروازه فولاد به طور جدی تهدید نشد تا ضمن بسته ماندن دروازه دو تیم، ششمین مساوی بدون گل هفته لقب بگیرد. با این نتیجه استقلال صدرنشین 46 امتیازی هم که پیشتر دو تعقیب کنننده دیگرش یعنی تراکتورسازی و سپاهان با همین نتیجه متوقف شده بود، نفس راحتی کشید تا تیم قلعه نویی با آسودگی خاطر به استقبال هفته های آتی برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها