تیم ثامن الحجج رسما کنار کشید

دیدار پرسپولیس به تعویق افتاد!

رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی در حالی از فردا پنجشنبه آغاز می شود که بر خلاف وعده قبلی متولیان کمیته لیگ، ‌تنها یک دیدار در اصفهان برگزار خواهد شد!
کد خبر: ۵۳۵۹۸۱
دیدار پرسپولیس به تعویق افتاد!

رقابتهای لیگ کشتی فرنگی کشورمان پیش از این قرار بود روز 28 دیماه با حضور 6 تیم و در یک گروه برگزار شود که اخبار ضد و نقیض از کناره گیری برخی تیمها، پیکارهای لیگ را همچنان در هاله از ابهام قرار داده بود.

 

سرانجام برنامه هفته نخست لیگ کشتی فرنگی از سوی کمیته لیگ فدراسیون منتشر و در نهایت مشخص شد، نه تنها اثری از تیم ثامن الحجج سبزوار در این پیکارها نیست، بلکه حضور تیم پرسپولیس نیز همچنان مبهم است.

 

 طبق برنامه هفته نخست تیمهای فولاد ماهان سپاهان اصفهان و هیات کشتی فارس فردا پس از اذان مغرب در سالن 17 شهریور اصفهان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. ضمنا گفته می شود تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران نیز قرار است روز پنجشنبه هفته آینده 5 بهمن در سالن شهید حیدریان قم برگزار شود که البته این مساله همچنان به معنای عدم امادگی پرسپولیسی ها برای حضور در لیگ است. البته  تیم هیات کشتی خوزستان نیز در هفته نخست استراحت دارد و گویا حضور قطعی این تیم نیز هنوز مشخص نیست!

 

بنا بر این گزارش اسامی داوران و ناظران تنها دیدار هفته نخست لیگ کشتی فرنگی به شرح زیر است:

مسئول برگزاری مسابقه و نماینده سازمان لیگ: حجت اله گودرزی

نماینده فدراسیون و سرپرست هیئت کشتی اصفهان: میرواحدی

هیئت ژوری: احمد حاج آقاپور(تهران)

داوران: میرزاآقا احمدی(تهران)- عابد هاشمی نسب(تهران) – کوروش تقی زاده( بوشهر) – مهدی مصلایی پور( یزد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها