کنفدراسیون غرب‌آسیا بی برنامه است

سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن: ایران انتقامش را گرفت

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال

بسکتبالی‌ها در اندیشه تعیین حریف پلی‌آف

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با نبرد حساس همیاری برابر مهرام در زنجان آغاز می شود.
کد خبر: ۵۳۵۹۸۰
بسکتبالی‌ها در اندیشه تعیین حریف پلی‌آف

لیگ برتر بسکتبال ایران که این روزها دیدارهای حساسی را در خود می بیند به ایستگاه پانزدهم رسید. در حساس ترین مسابقه هفته پانزدهم همیاری زنجان میزبان مهرام تهران است. زنجانی که در رده چهارم جدول قرار دارد از همین هفته باید در اندیشه مرحله پلی‌آف باشد و به گونه ای عمل کند که در آن مرحله حریف ساده‌تری داشته باشد.

زنجان در مرحله یک چهارم باید با تیم پنجم بازی کند و در صورت پیروزی و رسیدن به نیمه نهایی باید به مصاف تیم نخست لیگ برود که مطمئنا با توجه به سبک بازی این تیم، مقابله با برخی تیم ها آسان‌ و راحت‌تر است. برای همیاری زنجان خیلی فرق می کند که در مرحله نیمه نهایی برابر پتروشیمی بازی کند، به مصاف ماهان برود یا مهرام را پیش رو داشته باشد.

با توجه به شرایط لیگ و رقابت بین چهار تیم نخست، صدرنشین شدن مهرام که در این هفته باید به مصاف همیاری برود در گرو برد در این مسابقه و پیروزی بر پتروشیمی در هفته شانزدهم است. برد در این مسابقه است که مدافع عنوان قهرمانی را به صدر جدول می رساند و در این صورت این مهرام است که باید در صورت صعود به نیمه نهایی با برنده دیدار دو تیم چهارم و پنجم لیگ (که یکی از آنها همیاری است) مبارزه کند. با این شرایط کادرفنی همیاری تمام این مسائل را در نظر دارد و با توجه به آنها کار می کند تا بتواند در مراحل بعدی لیگ کار آسان‌تری داشته باشد. البته نباید فراموش کنیم که تمام این موارد یک پیش‌بینی ساده است و هیچ چیز در ورزش مشخص نیست اما نکته مشهود اهمیت برد برای دو تیم در این مسابقه است.

در دیگر دیدار این هفته صنایع ماهشهر میزبان استقلال زرین قشم است. استقلالی ها پس از برکناری سرمربی خود شکست سنگینی برابر ماهان داشتند و حالا برای رسیدن به پلی‌آف کار دشواری دارند. هم اکنون هدایت این تیم را علی نیکو رفتار برعهده دارد که در دیدار برابر ماهان نتوانست کاری از پیش ببرد و ناکام بود. قشمی ها برای رسیدن به جمع هشت تیم باید در ادامه رقابت‌هایشان تنها به پیروزی برسند و در انتظار نتایج دیگر تیم های نیمه دوم جدول باشند.

بندرکنگ در هفته پانزدهم میزبان دانشگاه آزادی است که این روزها باخت را در دستور کار خود قرار داده است. دانشگاهی ها که در هفته چهاردهم پیروزی خانگی را با یک باخت عجیب برابر صنایع عوض کردند مطمئنا در بندرکنگ نیز کار آسانی نخواهند داشت. البته باید به مصدومیت شاگردان کلیدی مهران شاهین طبع هم توجه کنیم که در این هفته‌ها بدشانسی‌های این تیم جوان را کامل کرده است. محمد جمشیدی و محمد حسن‌زاده دو ملی پوش مصدوم دانشگاه آزاد هستند.

این هفته پتروشیمی صدرنشین کار دشواری ندارد. شاگردان مهران حاتمی که بیشتر در اندیشه نبرد هفته آینده خود در تهران و برابر مدافع عنوان قهرمانی هستند باید در خانه از نفت تهران پذیرایی کنند.

در پایان دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر شهرداری گرگان در خانه میزبان ماهان اصفهان است. ماهانی‌ها که پس از باخت برابر مهرام در پی اعتراض به داوری ها بودند و روز گذشته با جواب رد محمود مشحون برابر ادعاهایشان مواجه و در این امر هم ناکام شدند حالا باید در گرگان به مصاف تیم متحول شهرداری بروند که با آمدن سنتر خارجی اش بردن را یاد گرفته است.

برنامه کامل هفته پانزدهم به شرح زیر است:

همیاری – مهرام

پتروشیمی – نفت

شهرداری گرگان – ماهان

صنایع – استقلال

بندرکنگ – دانشگاه آزاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها