رییس فدراسیون پینگ پنگ رکورد زد؛

پنجمین دبیر در راه است

سرمربی تیم پینگ‌پنگ دی گفت: پینگ‌پنگ ورزشی نیست که ۶ ماهه جواب دهد و باید تلاش زیاد کرد.
کد خبر: ۵۳۵۷۵۳
علیدخت: پینگ‌پنگ ورزشی نیست که ۶ ماهه جواب دهد

ابراهیم علیدخت در مورد قهرمان تیم دی در نیم فصل اول لیگ برتر پینگ پنگ اظهار داشت: بازی‌های سخت‌مان در همان 2 هفته اول بود و پس از آن کار راحت تری داشتیم. در هفته آخر هم علیصدر همدان را بردیم. آنها تیم جوانی بودند و اگر سرمایه‌گذاری خوبی کنند می‌توانند به نتیجه خوبی برسند.

 

وی ادامه داد: پینگ پنگ رشته‌ای نیست که 6 ماهه جواب دهد. باید در پایه‌ها بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم دی در مورد افت رنکینگ نوشاد عالمیان به دلیل شکست در جام فجر عنوان کرد: افت رنکینگ او بیشتر به دلیل پاداش‌های گرفته شده از اوست. درست است که نوشاد در جام فجر یک باخت داشت، اما آیا در مسابقات گذشته که او 100 پله از خودش بالاتر را می‌برد باید به حریفی که باخته است، می‌گفتند نباید شرکت می‌کرد؟

وی در مودر اینکه گفته می‌شود نوشاد به اجبار در جام فجر شرکت کرد، گفت: عالمیان چیزی در مورد اینکه خسته است به ما نگفت و ما هم اصراری به او نکردیم. وقتی بازیکنی مانند نوشاد عالمیان که نفر اول کشورمان است و شانس قهرمانی دارد را در اختیار داریم، چطور می‌توانیم از او استفاده نکنیم؟ ضمن اینکه او اولین بار نبود که مسابقات فشرده را پشت سر می‌گذاشت.

علیدخت تاکید کرد: ما باید به برنامه‌های قبلی رجوع کنیم که مشکل داشته است و آنها را درست کنیم. نوشاد در حال حاضر از رده امیدها خارج شده است و باید یک برنامه ریزی جدید برایش صورت بگیرد. به نظر من اردوهای تیم ملی باید پربار باشد و حریفان تمرینی خوبی بیاند. در آن صورت است که چند نوشاد دیگر می‌توانیم معرفی کنیم.

مربی نوشاد عالمیان در مورد لژیونر شدن این بازیکن عنوان کرد: او اگر می‌تواند حتماً باید برود. چون در آنجا پیشرفتش چندین برابر خواهد شد. لیگ پینگ پنگ آلمان قوی است و نوشاد می‌تواند در آنجا شایستگی‌های ایران را نشان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها