در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان شد؛

محمد عباسی: فدراسیون فوتبال باید حمایت شود

نامه عباسی به خطیب:

معاونین وزارت ورزش مامور کمک به برگزاری جام‌های جهانی شدند

وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون کشتی اعلام کرد، وزارت ورزش در برگزاری جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی حمایتهای لازم را خواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۵۶۱۲
معاونین وزارت ورزش مامور کمک به برگزاری جام‌های جهانی شدند

در بخشی از نامه محمد عباسی به حجت الله خطیب اعلام شده که به معاونین وزارت ورزش سفارش شده تا با همت تمام به برگزار کنندگان جام های جهانی کشتی یاری رسانند و تلاش کنند همه امکانات لازم را فراهم نمایند تا هیچ مساله‌ای بهانه دلسردی، حتی در زمینه‌های فضاسازی کاذب در کاهش روحیه مربیان و کشتی‌گیران نگردد. از کادر اجرایی، مسئولان و مربیان در فدراسیون کشتی هم خواسته شده نگذارند موضوعات حاشیه‌ای کوچک‌ترین دغدغه‌ای در آستانه برگزاری جام جهانی ایجاد کنند.

همچنین معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای(حمید سجادی) مسئول نظارت بر این امر شده است.

متن نامه وزیر ورزش به خطیب را در ادامه می‌خوانید:

جناب آقای خطیب

سرپرست محترم فدراسیون کشتی

با حمد و سپاس الهی که جوانان ایران اسلامی را در عرصه‌های علمی و ورزشی و سازندگی با همت و غیرت موفق گردانید. با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی کشتی که بر اساس شایستگی ورزش اول کشورمان، به ویژه درخشش جوانان غیور و انتظار کارایی کادر فدراسیون کشتی ایران، مقرر است با میزبانی کشورمان برگزار گردد و با عنایت به ضرورت توجه به آمادگی‌های حرفه‌ای و قهرمانان و کشتی‌گیران عزیز ، اعم از فرنگی و آزاد در کنار برنامه‌ریزی‌های اجرایی که لازمه شرایط میزبانی برای پذیرش ورزشکاران کشتی‌گیر جهان است، ضروری است جنابعالی با درایت لازم به اتفاق کادر فنی، مربیان عزیز و سایر افراد موثر، به ویژه سرمربیان این دو رشته مسابقات همه موارد فنی ، اجرایی، امکانات و سایر آمادگی‌های لازم را مجددا مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. با کمک سایر علاقمندان کشتی و مسئولان ذیربط شرایطی فراهم گردد که ضمن کسب شایستگی این میزبانی باشکوه قهرمانی کشتی‌گیران عزیز در المپیک، امسال تکرار گردد.

با این که توقع می‌رود کادر اجرایی و مسئولان و مربیان عزیز در آن فدراسیون با دلسوزی‌ها و تجربیاتی که دارند همه زمینه‌های موفق انجام کار را مورد توجه قرار دهند و نگذارند موضوعات حاشیه‌ای کوچک‌ترین دغدغه‌ای در آستانه برگزاری مسابقات فراهم کند؛ به معاونین محترم ذیربط در وزارت سفارش شده است با تمام همت در یاری رسانی برگزار کنندگان این مسابقات قرار گیرند. تلاش کنید همه امکانات لازم را فراهم نموده تا هیچ مساله‌ای بهانه دلسردی، حتی در زمینه‌های فضاسازی کاذب در کاهش روحیه مربیان و کشتی‌گیران نگردد.

بدیهی است مربیان عزیز مطابق تعهد و علاقه وافری که به موفقیت جوانان کشتی‌گیر کشورمان دارند با هوشیاری لازم مراقب این گونه حساسیت‌های ورزشی خواهند بود. معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ضمن نظارت بر این امر گزارش روند کار را ارائه خواهند نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها