هیچکس انتطار چنین نتیجه‌ای را از من نداشت

مدال بازی‌های آسیایی را می‌خواهم

نایب قهرمان تیراندازی ایران در مسابقات نوجوانان آسیا گفت: با یک سال و نیم تیراندازی به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتم.
کد خبر: ۵۳۵۵۱۹
مدال بازی‌های آسیایی را می‌خواهم

امیر گلپسند در خصوص کسب مدال نقره در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا 24 کشور شرکت کرده بودند که ما موفق شدیم در رده سنی نوجوانان با وجود حضور تیم‌هایی مانند کره‌جنوبی، تایلند و تایوان با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به چین در سکوی دوم قرار بگیریم. ضمن اینکه در بخش انفرادی هم تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به حریف چینی‌ام، دوم شدم.

 

وی ادامه داد: از اوایل تیرماه وارد اردوهای تیم ملی شدیم. پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تدارکاتی مجارستان شرکت کردیم که این اردوها نتیجه داد و موفق شدیم با دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا به ایران برگردیم. تمام تمرینات تیم ملی زیر نظر لازلو برگزار می‌شد. او یکی از بهترین‌های جهان است که کمک زیادی به درخشش تیم‌ ما در مسابقات قهرمانی آسیا کرد.

 

ملی‌پوش 17 سال تیم ملی تیراندازی ایران خاطرنشان کرد: از سن 16 سالگی تیراندازی را آغاز کردم و با یک سال و نیم تیراندازی به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتم. در این مسابقات هیچکس، حتی لازلو هم انتظار ثبت چنین رکوردی را از من نداشت. در این رقابت‌ها رکورد نوجوانان کشور را 5 امتیاز و رکورد شخصی خود را 7 امتیاز ارتقا دادم.

 

وی اظهار داشت: رمز موفقیتم در این مسابقات تمرینات بسیار زیاد بود. هدف اصلی‌ام درخشش در بازی‌های آسیایی کره جنوبی و کسب مدال در این مسابقات است. اگر شرایط پیشرفت و اردوها همینگونه باشد، مطمئنا در بازی‌های اینچوان هم روی سکو خواهم رفت.

 

به گزارش مهر، چندی پیش  امیر حسین گلپسند، تیرانداز نوجوان ایران، در رقابت‌های تیراندازی سلاح‌های بادی چین به مدال نقره ماده تفنگ بادی این مسابقات دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها