کارت بازی مجیدی حداکثر تا فردا صادر می‌شود

84 هزار دلار "ردی" را می‌دهیم

کارت بازی فرهاد مجیدی حداکثر تا سه شنبه صادر می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۴۳۴
84 هزار دلار "ردی" را می‌دهیم

علی امیری در خصوص صدور کارت بازی فرهاد مجیدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: درحال حاضر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به قطعی شدن فسخ قرار داد " لیام ردی" با باشگاه استقلال داده است که بر اساس این رای ما دیگر می‌توانیم این دروازه بان استرالیایی را به طور رسمی از لیست خود خارج کنیم بنابراین پس از طی شدن روال قانونی فکر نمی کنم که مشکل خاصی برای جایگزینی فرهاد مجیدی به جای این بازیکن و صدور کارت بازی وی توسط سازمان لیگ وجود داشته باشد.

وی در همین خصوص افزود: پیش از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز رای قطعی خود را بدهد، مسئولان مربوطه در سازمان لیگ مقدمات صدور کارت بازی فرهاد مجیدی را انجام داده  چرا که آنها فقط منتظر وصول رای قطعی کمیته انضباطی بودند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد طلب 84 هزار دلاری این دروازه بان استرالیایی از باشگاه استقلال گفت: کارهای مربوط به پرداخت مطالبه مالی " لیام ردی" را انجام داده ایم و طی تاریخ تعیین شده در توافق نامه فی مابین آن را پرداخت خواهیم کرد. البته متاسفانه دوستان در کمیته انضباطی به اشتباه اعلام کردند که باشگاه استقلال تا تاریخ هجدهم دی ماه وقت دارد طلب این بازیکن را بدهد در حالیکه تاریخ دقیق قید شده در توافق نامه بیستم دیماه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها