بازیکنان و کادر باشگاه ها به تکالیف قانونی خود آگاهی داشته و از هر گونه تخلفی پیشگیری و پرهیز می کنند.
کد خبر: ۵۳۵۰۳۱
نظارت گسترده دوپینگ در جام حذفی

دکتراحمدهاشمیان رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون گفت: همانطورکه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مامورین کنترل دوپینگ به صورت گسترده مسابقات را تحت پوشش قرار دادند، در تک بازی باقی مانده از مرحله یک شانزدهم وهمچنین مسابقات مرحله یک هشتم نیز حضور خواهند داشت و از بازیکنان مورد نظر تست دوپینگ می گیرند.

وی افزود:با توجه به اینکه هر تیمی درمسابقات حذفی کشوربا انجام یک مسابقه شانس ادامه یا عدم حضور درمرحله بعدی را داردو با توجه به اینکه اطمینان شرایط پاک از نظر دوپینگ در مسابقات برای مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است، مسابقات را به صورت ویژه تحت نظارت و کنترل نمونه گیری خواهیم داشت.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال افزود: مامورین مابرای این دوره از مسابقات که از حساسیت ویژه ای برخوردار است کاملا آماده بوده و مجهز هستند.

دکترهاشمیان خاطرنشان کرد : کلاس توجیهی برای مامورین کنترل دوپینگ برگزار شده تا با قوت و قدرت هرچه بیشتر بتوانند با فعالیت خود شرایط مناسبی را از حیث کنترل دوپینگ در مسابقات فراهم کنند.

وی افزود:برهمین اساس من به بازیکنان حاضر در این رقابت ها، کادر فنی و مسئولین باشگاه ها و به ویژه علاقمندان تیم ها اطمینان می دهم که کنترل دقیقی بر شرایط مسابقه و نمونه گیری اعمال خواهد شد.

وی گفت:ضمن اینکه اعتقاد دارم بازیکنان و کادر باشگاه ها به تکالیف قانونی خود آگاهی داشته و از هر گونه تخلفی پیشگیری و پرهیز می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها