فتح‌الله‌زاده: 3 ، 4 بازیکن جدید جذب می کنیم

آرامش خیال استقلال با صدرنشینی در لیگ

استقلال با اینکه با 4 امتیاز برتری نسبت به تیم سپاهان ( تعقیب کننده خویش ) در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است ، اما مدیر عامل باشگاه آبی ها از تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ خبر می دهد و تاکید می کند که هدف استقلال علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر ، حضوری شایسته در لیگ قهرمانان آسیاست .
کد خبر: ۵۳۴۱۸۰
آرامش خیال استقلال با صدرنشینی در لیگاستقلال با اینکه با 4 امتیاز برتری نسبت به تیم سپاهان ( تعقیب کننده خویش ) در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است ، اما مدیر عامل باشگاه آبی ها از تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ خبر می دهد و تاکید می کند که هدف استقلال علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر ، حضوری شایسته در لیگ قهرمانان آسیاست .
آبی های پایتخت که از ابتدای فصل نیز نشان دادند با امیر قلعه نویی ریال برای قهرمانی در لیگ خیز برداشته اند ، برای آنکه جای پای خود را در صدر جدول محکم کنند ، دیدار عقب افتاده خود در برابر تیم پیکان و از هفته هفتم را با دو گل به سود خود پایان دادند تا حالا با 31 امتیاز و 4 امتیاز فاصله از تیم دوم، قهرمانی خود را در نیم فصل اول قطعی کنند .
هر چند سپاهان اصفهان نیز در این روز دیدار عقب افتاده خود در چارچوب هفته یازدهم را دو بر یک از تیم ته جدولی گهر دورود 2-1 برد و راه آهن و مس کرمان نیز در بازی عقب افتاده خود در چارچوب هفته دهم به نتیجه مساوی 1-1 رسیدند ، اما فعلا همه چیز مطابق نظر آبی ها پیش می رود تا به دنبال آهنگ رو به رشد تیم قلعه نویی ، مدیر عامل استقلال صحبت از تقویت تیمش در نیم فصل دوم بعمل آورد .
علی فتح الله زاده در این زمینه از جذب سه یا چهار بازیکن خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه تیم استقلال در لیگ برتر و انتظاری که از حضور موفقیت‌آمیز این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد ، قصد داریم تیم را تقویت کنیم. البته تیم فعلی خوب است اما فکر می‌کنم بالانس نیست و نیاز به تقویت دارد.
وی افزود: عازم مالزی هستم تا در نشست کمیته مسابقه‌های AFC شرکت کنم، پس از برگشت از مالزی با کادر فنی جلسه‌ای خواهم داشت و لیست نهایی امیر قلعه‌نویی را می گیرم.
فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن برای استقلال جذب می‌کنید؟ گفت: فکر می‌کنم حداکثر سه بازیکن بتوانیم بگیریم. اگر امکان جذب دو بازیکن خارجی برایمان وجود داشته باشد، ممکن است این تعداد به چهار بازیکن افزایش یابد.
وی در واکنش به اظهارات علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود استقلالی‌ها هیچ مذاکره‌ای برای به خدمت گرفتن عماد رضا با او نداشته‌اند، به ایسنا گفت: من با رحیمی ارتباط دوستانه خوبی دارم. منتظر بودم در سفر به مالزی که به همراه یکدیگر خواهیم بود با او درباره عمادرضا صحبت کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره افزایش سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار کرد: در سفر قبلی که به مالزی داشتیم درجلسه‌ای با مسئولان AFC ثابت کردیم آن‌ها در تخصیص سهمیه به ایران اشتباه کرده بودند، اما با تصمیم‌هایی که قبلا گرفته بودند و یکی، دو باشگاه هم مدارک‌شان را دیر ارسال کرده بودند، نهایتا در تصمیم  اتخاذ شده تجدید نظر صورت نگرفت. در هر حال با تلاش‌های انجام شده سهمیه ایران اضافه شد اما معتقدم ما باید برای گرفتن چهار سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم.
وی افزود: اگر تنها کمی در بحث اماکن ورزشی و استادیوم‌ها امکانات‌مان را بیشتر کنیم می‌توانیم به 4 سهمیه برسیم، اما درخواست دیگر ایران از AFC افزایش مدت اعتبار این سهمیه‌هاست که باید دو ساله شود. به مسئولان AFC توضیح خواهیم داد که اعتبار یک ساله سهمیه‌ها باعث می‌شود با توجه به همزمان نبودن برنامه مسابقه‌های باشگاهی در غرب و شرق آسیا تیم‌هایی که در مسابقه‌های کشورشان عناوینی به دست آوردند ندانند که آیا در فصل آینده می‌توانند در لیگ قهرمانان حاضر باشند یا خیر. ممکن است این تیم‌ها خودشان را برای حضور در آسیا آماده کنند و طبق آن بازیکن بگیرند اما به یک باره با کاهش سهمیه‌ها حضورشان در لیگ قهرمانان منتفی شود. بنابراین بهتر است اعتبار سهمیه‌ها دو ساله باشد. این موضوع و همچنین تعداد سهمیه‌هایی که اعلام شده در نشست هیات اجرایی AFC نهایی خواهد شد.
خداحافظی مجیدی در بازی دوستانه با هانوفر
فتح‌الله‌زاده درباره بازی دوستانه استقلال با هانوفر آلمان به منظور برگزاری مسابقه خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: قطعا ما برای فرهاد مجیدی یک بازی خداحافظی در پایان لیگ امسال خواهیم گذاشت. در این باره با فرهاد مجیدی صحبت خواهم کرد و زمان مناسبی را انتخاب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه استقلال جام حذفی را هم مانند لیگ جدی می‌گیرد، تصریح نمود : با وجود آنکه تیم ما وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد و از مدعیان قهرمانی است اما با تمام قوا در جام حذفی حاضر می‌شویم و می‌خواهیم رکورد جدیدی برای استقلال ثبت کنیم.


 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها