طلبکاران در نشست هیئت رییسه کشتی

ربطی: درگیری در کار نبود

در حالی‌که کشورمان باید اوایل اسفندماه میزبان جام‌های‌ جهانی کشتی آزاد و فرنگی باشد، گفته‌ می‌شود فدراسیون کشتی به شدت مشکل مالی دارد .
کد خبر: ۵۳۴۱۷۰
ربطی: درگیری در کار نبودعارف ربطی در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه گفته می‌شود روز گذشته در جریان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی طلبکاران فدراسیون با حضور در محل برگزاری این جلسه با سرپرست فدراسیون کشتی درگیر شده‌اند، گفت:‌ درگیری در کار نبوده است، طلبکاران برای دریافت پولشان آمده بودند و چنین موضوعی درست نیست.
 
وی ادامه داد:‌ طلبکاران همیشه می‌آیند و حق هم دارند چون پولشان را می‌خواهند. ما هم پولی از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم که به آنها بدهیم و چاره‌ای نداریم.
 
دبیر فدراسیون کشتی گفت: ‌این روزها فدراسیون کشتی به شدت درگیر مشکلات مالی و فشار طلبکاران است و نیاز به حمایت دارد. شرایط مالی فدراسیون مناسب نیست و خیلی از مسائل تحت تأثیر مسائل مالی است.
 
ربطی درباره مصوبات هیئت رئیسه گفت: ‌با توجه به اینکه جلسه به حد نصاب نرسید بحث خاصی انجام نشد و تنها مروری بر دستور جلسات و مصوبات قبلی صورت گرفت.
 
در حالی‌که کشورمان باید اوایل اسفندماه میزبان جام‌های‌ جهانی کشتی آزاد و فرنگی باشد، گفته‌ می‌شود فدراسیون کشتی به شدت مشکل مالی دارد و حدود 3 تا 4 میلیارد تومان بدهکار است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها