اردوهایی را با شرایط مختلف آب و هوایی نیاز داریم

دوستی مهر: تیم نوجوانان نوروز 92 بسته می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان قبل از نوروز 1392 بسته می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۸
دوستی مهر: تیم نوجوانان نوروز 92 بسته می شودعلی دوستی مهر در حاشیه تست استعدادیابی از فوتبالیست‌های نوجوان استان گیلان که به میزبانی شهرستان آستارا برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به صعود تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2013 امارات، حضور مقتدرانه کشورمان در این رقابت‌ها از الزامات است.
وی ادامه داد: در صعود این تیم به رقابت‌های جهانی همگان به نوبه خود زحماتی را کشیده‌اند که نمی‌شود از آن سخنی به میان نیاورد.
سرمربی تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: با توجه به بالا بودن سطح رقابت‌ها و حضور تیم‌هایی از قاره‌های مختلف جهان، برای درخشش خوب در این عرصه باید از همه قابلیت‌ها در سراسر کشور استفاده کنیم.
وی افزود: این رقابت‌ها مهر ماه 1392 در کشور همسایه ایران برگزار می‌شود و با توجه به صعود کشورمان در دوره گذشته به مرحله دوم، انتظارات از این تیم در جام جهانی بالا رفته است.
وی در خصوص قرار گرفتن تیم‌های مختلف در گروه ایران به ایسنا گفت: با برگزاری اردوهای مختلف داخلی و خارجی و استفاده از همه توانایی‌های موجود و جذب استعدادهای مستعد و بالقوه امیدواریم پاسخگوی همه انتظارات باشیم.
دوستی مهر در رابطه با اردوی تهران عنوان کرد: این اردوها می‌توانند در اقصی نقاط کشور برگزار شوند، زیرا برای نزدیکی بیشتر بازیکنان با یکدیگر، حذف مشکلات و اجرای کارهای تاکتیکی، اردوهایی را با شرایط مختلف آب و هوایی نیاز داریم.
وی تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مختلف بیش از هر چیزی برای تیم ملی لازم است زیرا دیدارهای دوستانه استرس‌های بازیکنان را از بین می‌برد.
وی در پایان تاکید کرد: این تیم تا نوروز 1392 به شکل کامل بسته خواهد شد و این حرف دلیل بر اضافه نشدن بازیکنان مستعد و قوی تا 20 روز مانده به مسابقات نیست.
در تست استعدادیابی تیم ملی نوجوانان، 70 بازیکن از سراسر اسان گیلان به مدت دو روز در استادیوم شهدای سیبلی شهرستان مرزی بندرآستارا حضور داشتند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها