کاوه رضایی حالا سرآمد تمام لژیونرهای ایرانی است. البته با سردار آزمون رقابت دارد. هر دو بازیکن ایرانی تیم های شارلوای بلژیک و زنیت روسیه مرتب برای تیم‎هایشان گلزنی می کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۲۶
داستان یک کاوه ایرانی در بلژیک

به گزارش جام جم آنلاین ، کاوه رضایی شب گذشته برای تیمش خوش درخشید.

تیم کاوه برای ششمین هفته پیاپی نتیجه خوبی گرفت و اینبار تیم سنت ترویدن را سه بر یک مغلوب کرد. تیم شارلوا هم اکنون رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

شارلوا در ابتدای فصل روزهای بسیار بدی را پشت سر گذاشت، درست همان روزهایی که سرمربی فرانسوی تیم هیچ اعتقادی به دو بازیکن ایرانی تیمش یعنی کاوه رضایی و علی قلی زاده نداشت. اما از هفته ششم ورق برگشت، یعنی زمانی که کاوه و علی به ترکیب تیم اضافه شدند. از آن هفته تاکنون شارلوا روی نوار پیروزی و شکست ناپذیری است. هم علی قلی زاده از بند مصدومیت رها شده و هم کاوه رضایی برای تیمش خوش می درخشد. در واقع درخشش شارلوا در شش هفته اخیر لیگ بلژیک تحت تاثیر این دو ستاره ایرانی قرار دارد و مسئولان این باشگاه بسیار خوشحال و خرسند هستند که این ستاره ها را در اختیار دارند. از همین اکنون برنامه های زیادی برای حفظ و تمدید قرارداد آنها وجود دارد.

به هر حال شارلوا در حالی شب گذشت سنت ترویدن را مغلوب کرد که همه چیز تحت تاثیر ستاره های ایرانی این تیم به خصوص کاوه رضایی قرار گرفته بود. هر سه گل این تیم از سوی کاوه (دو گل) و علی‌(یک گل) به ثمر رسید تا دیشب، شبِ درخشش ستاره های ایرانی در لیگ کشور کوچک بلژیک باشد.

کاوه رضایی و علی قلی زاده شب گذشته اعتماد به نفس قابل توجهی را به تیم شارلوا اضافه کرده بودند. گل اول شارلوا روی حرکت تکنیکی علی قلی زاده به ثمر رسید و گل های دوم و سوم نیز روی فرارهای دیدنی کاوه رضایی.

در پایان مسابقه سرمربی فرانسوی شارلوا کریم بالحسین هم از تکنیک قلی زاده تعریف و تمجید کرد و هم از جنگندگی کاوه رضایی.

رسانه های بلژیکی در پوشش اخبار آخرین بازی هفته شانزدهم ژوپیرلیگ به عملکرد دو ستاره ایرانی شارلروا نمرات فوق العاده ای دادند تا جایی که کاوه رضایی با کسب نمره 8 از سوی سایت sudinfo به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی و کاندیدای بازیکن برتر هفته ژوپیرلیگ شد. همچنین علی قلی زاده هم از این سایت نمره 7.5 گرفت تا دومین بازیکن برتر شارلروا مقابل سن ترویدن لقب بگیرد.

دوباره کاوه، دوباره ستاره

دور زمانی نیست که کاوه رضایی به دلیل انضباطی از سوی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی و سابق تیم ملی فوتبال ایران از تیم ملی خط خورد. کاوه با وجود درخشش حتی به جام جهانی نرفت تا یکی از بزرگ ترین حسرت های زندگی فوتبالی اش را تجربه کند. خط خوردن نامش از لیست مسافران جام جهانی 2018 روسیه ضربه ای سهمگین به این بازیکن بود، بازیکنی که اتفاقا در آن زمان هم خوش می درخشید.

رضایی بعد از ازدواج با فرنوش شیخی ملی پوش سابق والیبال بانوان ایران روزهای متفاوتی را پشت سر گذاشت. یک دوره با افت و خیز و تغییر اجباری باشگاه روبرو شد اما اکنون اوضاع متفاوت است. او در تیمش می درخشد و گل می زند. در هفته‎های اخیر او ستاره اول تیمش بوده و با این روند بعید نیست که به باشگاه بزرگ‎تری منتقل شود، باشگاهی خارج از کشور بلژیک.

کاوه رضایی بار دیگر تلاش خود را برای تبدیل شدن به ستاره ای فراتر از فوتبال بلژیک انجام داده است. کاوه ایرانی فوتبال بلژیک آخرین فرصت های خود را برای پیوستن به تیمی بزرگ تر و ماجراجویی بیشتر در 27 سالگی انجام می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها