تیم ملی ساندای مردان و بانوان ایران با کسب 8 مدال طلا عنوان قهرمانی رقابت های ووشوی بزرگسالان جهان در بخش ساندا را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۰۳
ووشو قهرمانی جهان / ساندای ایران قهرمان جهان شد

به گزارش جام جم آنلاین ، پانزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز یکشنبه با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور در شهر شانگهای چین آغاز شد و امروز پرونده این رقابت ها با قهرمانی ووشوکاران ایرانی به پایان رسید. در پایان پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو، تیم ملی مردان و بانوان ساندا با کسب 8 مدال طلا موفق شدند در مهد ووشو دنیا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در پایان این مسابقات، چینی‌ها با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند و ویتنام با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز در سکوی سوم قرار گرفتند. ضمن اینکه در پایان این مسابقات در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو تیم ملی ووشوی ایران با ۹ مدال طلا، دو نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید. چین با ۱۴ طلا، یک نقره و یک برنز سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و هنگ کنگ با پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و یک مدال برنز به مقام سومی رسید.

محمدعلی مجیری در این رقابت‌ها مدال طلای مسابقات تالو را از آن خود کرد. هانیه رجبی نیز دو مدال نقره در این رقابت‌هابدست آورد. زهرا کیانی نیز مدال برنز این مسابقات را بدست آورد.

اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:
طلا:
محمدعلی مجیری، الهه منصوریان، شهربانو منصوریان، مریم هاشمی، عرفان آهنگریان، محسن محمدسیفی، یوسف صبری، میلاد عارفی مقام و علی خورشیدی
نقره:
هانیه رجبی (۲ نقره)
برنز:
زهرا کیانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها