علیرضا بیرانوند ساعاتی بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور در تبریز با انتشار ویدئویی جنجالی، خبرساز شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۶۸
روز سرنوشت برای بیرانوند؛ ملاقات ساعت ۱۵

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: هرچند بعد از این دیدار و با شروع اردوی تیم ملی، او در مقام پاسخگویی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با خنده و کنایه اعلام کرد که آن حرکت به آن شکلی که تفسیر شده، نبوده و او برای هواداران تیم خود پیغام فرستاده و اگر کسی به دنبال این است تا او محروم شود به دنبال این بهانه‌ها نباشد و خودش قادر است با درخواست از سرمربی تیمش، روی نیمکت حاضر شود، اما کمیته انضباطی بعد از بازی تیم ملی برابر هنگ کنگ او را فراخوانده است.

حرکت جنجالی بیرانوند طی روزهای اخیر موضوع مورد بحث رسانه‌ها، هواداران رقیب و خودی و همچنین مدیران بوده است. جایی که انصاریفرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس نیز به دفاع از بازیکن تیمش پرداخته و مدعی شده بود او حرکتی که شایسته محرومیت باشد نکرده و از سوی دیگر مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال نیز با اشاره به عذرخواهی این بازیکن ملی پوش و پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت در ابتدای فصل جدید، از بخشش و عبور از اشتباهات حرف زده بود.

در این میان واکنش کالدرون، سرمربی پرسپولیس نیز جالب بود و او ابتدا با ابراز بی اطلاعی از دعوت بازیکن تاثیرگذار تیمش به کمیته انضباطی، مدعی شد باید به قانون احترام گذاشت و هر چیزی که اتفاق بیفتد را خواهند پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها