در این مطلب به برخی از بازگشت‌های شیرین، مثل کاری که بوفون کرد و بعد از یک فصل بازی در پاریس دوباره به یوونتوس بازگشت، اشاره می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۲۶
بازگشت‌های شیرین در تاریخ فوتبال جهان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، درست مثل چیزی که در فیلم‌ها وجود دارد، فوتبال هم می‌تواند گاهی پایانی شیرین داشته باشد و آن زمانی است که کسی که زمانی تاریخ باشگاهی را نوشته بعد از جدایی از آن باشگاه دوباره بازگردد. مثل بوفون که در سن ۴۱ سالگی به یووه بازگشت، آن هم بعد از یک سال دوری از تورین.

اما لیستی از این نوع بازگشت‌ها وجود دارد که حالا بوفون هم یکی از آن‌هاست و در زیر قصد داریم به برخی اشاره کنیم:

بوفون (یوونتوس)

بعد از گذراندن یک فصل در پاری‎سن ژرمن به یووه، جایی که همه چیز را از آن دارد بازگشت. او فقط لیگ قهرمانان را با یووه فتح نکرده است و توانسته ۱۷ فصل برای این تیم بازی کند.

تیری آنری (آرسنال)

تیم فوق‌العاده ونگر بعید بود بدون آنری فوق‌العاده باشد. آنری اما از آرسنال به بارسلونا رفت، بعد از آن هم راهی نیویورک ردبولز شد و در سال ۲۰۱۲ در انتقالی شوکه‌کننده دوباره راهی آرسنال شد.

دیدیه دروگبا (چلسی)

چلسی آبراموویچ با مورینیو شروع به اوج گرفتن کرد و ستاره‌اش هم دروگبا بود. او چلسی را در لیگ قهرمانان هم موفق کرد. بعد از گذراندن چند فصل در شانگهای شنهوا و گالاتاسرای او در فصل ۱۵-۲۰۱۴ دوباره به لیگ برتر و چلسی بازگشت.

فرناندو تورس (اتلتیکومادرید)

تورس در سال ۲۰۰۱ راهی تیم بزرگسالان اتلتیکو و بلافاصله تبدیل به یکی از ستارگان این تیم شد. او بعد از آن به لیورپول رفت و به تیم ملی اسپانیا هم در راه رسیدن به موفقیت کمک زیادی کرد. او مدتی قرضی در میلان بازی کرد و دوباره به اتلتیکو بازگشت.

کاکا (میلان)

‌قبل از اینکه مودریچ برنده توپ طلا شود آخرین بازیکنی که قبل از دوئل‌های مسی و رونالدو این جایزه را برده بود کاکا بود که در سال ۲۰۰۷ آن را کسب کرده بود. او توپ طلا را با میلان برد و بعد از جدایی از تیم ایتالیایی دوران بدی را در رئال مادرید گذراند. اما در سال ۲۰۱۳ به میلان بازگشت و در سن سیرو بازی کرد.

وین رونی (اورتون)

‌رونی از اورتون به منچستریونایتد رفت و توانست دوران باشکوهی را رقم بزند. هرگز هم ارتباطش با هواداران تیم قبلی بد نشد. بعد از مدتی طولانی اما ستاره اورتونی‌ها در سال ۲۰۱۷ به تیمشان بازگشت.

پل پوگبا (منچستریونایتد)

‌پوگبا کارش را در یونایتد آغاز کرد، اما خیلی زود از این تیم جدا شد تا اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. یووه تیمی بود که او را خرید. او در سال ۲۰۱۲ راهی یووه شد و توانست در این تیم دوران خوبی داشته باشد. در سال ۲۰۱۶ اما یونایتد با بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو او را بازگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها