اوضاع برای استقلال آنطور که هواداران انتظار داشتند پیش نرفت و این تیم فعلا از کورس قهرمانی با پرسپولیس و تراکتورسازی عقب است.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۷۴
وینفرد شفر اخراج می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ،‌واقعیت این است که استقلال پیش از نوروز 98 آنقدر در لیگ برتر خوب نتیجه گرفت که انتظارات زیادی از سوی هواداران این تیم شکل گرفت. هواداران آبی توقع داشتند این تیم ابتدا دربی 89 را در روز دهم فروردین ببرد و سپس با برد مقابل سایپا به صدر برسد اما چنین اتفاقی نیفتاد و همه چیز عکس انتظارات پیش رفت. آبی ها هم دربی را باختند و هم مقابل سایپا بدون گل مساوی کردند.

استقلال هم اکنون با 44 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و با پرسپولیس 51 امتیازی فاصله زیادی دارد.

اما در روزهای اخیر برای نخستین بار صحبت هایی مبنی بر اخراج وینفرد شفر از استقلال شنیده می شد. سوال مهم این است که واقعا امکان اخراج او وجود دارد؟

نباید فراموش کرد که شفر با استقلال قرارداد دو ساله دارد که در صورت اخراج این مربی هزینه زیادی روی دست باشگاه می گذارد.

یکی از موانع مدیران باشگاه استقلال برای ایجاد تغییرات در کادر فنی همین قرارداد سنگین است و آنها خوب می‌دانند مربیان خارجی اگر مبلغ کامل قرارداد خود را دریافت نکنند دست به شکایت خواهند زد و همان اتفاقی که چند سال قبل در ماجرای مانوئل ژوزه برای تیم رقیب یعنی پرسپولیس افتاد، انتظار این باشگاه را هم خواهد کشید.

با توجه به وجود چنین قراردادی، باید منتظر ماند و دید در صورت ادامه نتایج ضعیف استقلال، هیات مدیره این باشگاه چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. گفتنی است که استقلال دو دیدار حساس برابر الهلال عربستان و سپاهان دارد که نتایج آنها در این بازی‌ها سرنوشت‌شان در دو جام را مشخص می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها