پرسپولیس استثنایی ترین شانس تاریخ باشگاه خود را برای رسیدن به جام باشگاه های فوتبال جهان به دست آورده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۳۲
خیریت طارمی برای پرسپولیس تا جام باشگاه های جهان ادامه دارد!

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر پرسپولیس قهرمان این فصل از لیگ قهرمانان آسیا شود به طور قطع در جام باشگاه های جهان شرکت می کند ، جایی که باید در مقابل تیم رئال مادرید به میدان برود.

جام جهانی باشگاه‌‌ها از ۲۱ آذر ماه به مدت ۱۰ روز در امارات برگزار خواهد شد و پرسپولیس در صورت قهرمانی آسیا روز ۲۴ آذر مقابل نماینده مکزیک بازی خواهد کرد و پیروزی در این دیدار به معنای تقابل پرسپولیس و رئال مادرید در روز ۲۸ آذر خواهد بود.

بر اساس گزارش آی اسپورت با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، این باشگاه تا زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اواسط دی اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را نخواهد داشت.

به عبارت بهتر، پرسپولیس در صورتی که مجوز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها را کسب کند باید با کادر فعلی بازیکنان خود در این رقابت‌ها حاضر شود و بازیکنانی چون مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی و مهدی شریفی اجازه بازی در این رقابت‌ها را نخواهند داشت. محرومیت پرسپولیس تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در شانزدهم دی ادامه خواهد داشت.

این محرومیت حاصل انتقال غیرقانونی مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه بود. همان انتقالی که باعث محرومیت سرخ ها از دو پنجره نقل و انتقالاتی شد. همان محرومیتی که طارمی درباره اش گفت لابد خیریتی داشته است...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها