سازمان لیگ فوتبال ایران:

زمان دربی تهران تغییر نمی‌کند

سازمان لیگ فوتبال ایران با تغییر زمان برگزاری دربی پایتخت مخالفت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۹۴
زمان دربی تهران تغییر نمی‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، سعید فتاحی در گفتگو با مهر در خصوص احتمال تغییر زمان دربی پایتخت به دلیل صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمام این مسائل را قبلاً پیش بینی کرده بودیم. متأسفانه استقلال تهران صعود نکرد و حالا پرسپولیس نماینده باشگاه های ایران شده است.

مسئول کمیته مسابقات فوتبال ایران ادامه داد: نمی توانیم زمان این دیدار را تغییر دهیم. در برنامه ریزی قبلی که انجام داده بودیم پیش بینی صعود هر دو تیم را داشتیم تا مبادا آنها با مشکل مواجه شوند. به همین خاطر زمان برگزاری دربی به هیچ وجه تغییر نمی کند.

فتاحی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه حتی اگر پرسپولیسی ها درخواست دهند و باشگاه استقلال نیز با آن موافقت کند، زمان این بازی تغییر نخواهد کرد؟ اظهار داشت: تغییری نمی کند! در چنین مواقعی باشگاه پرسپولیس درخواست می دهد و ما بر حسب قانون آن را به باشگاه استقلال اعلام می کنیم. اگر آنها هم موافقت کنند سازمان لیگ باید زمان جدیدی را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیرد. تقویم بازی ها نیز به گونه ای است که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: السد قطر هم یک بازی دیگر انجام می دهد و سپس با پرسپولیس بازی می کند. نمی توانیم لیگ را از برنامه قبلی که تعیین کرده بودیم خارج کنیم. قطعاً دربی در تاریخ تعیین شده برگزار خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها