سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت مسجد سلیمان تیم جدید لیگ است و همیشه اولین بازی مقابل تیم جدید لیگ سخت خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۷۶
مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: مقابل تیم جدید لیگ بازی داریم. پارسال پارس چنوبی به عنوان تیم جدید لیگ چقدر خوب بود و ما را تعقیب می‌کرد. همیشه مقابل تیم جدید لیگ اولین بازی سخت خواهد بود چون با انگیزه بازی می‌کنند. آن‌ها مربی‌شان را عوض کرده‌اند و ویسی را استخدام کرده‌اند که دو سال پیش قهرمان لیگ شد. بازیکنان جدید اضافه کرده‌اند. تیم بسیار با تجربه و با کیفیتی هستند. آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۰ ساله هستند. هم‌چنین تیم با تجربه‌ای می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. انتظار نداریم تیمی را ساده ببریم. آن‌ها با انگیزه و محکم هستند. حریفی که هر کاری می‌کند تا نتیجه مطلوبی کسب کند. خودمان را با آمار گل نزدن‌شان گول نمی‌زنیم.

او ادامه داد: در همه بازی‌های‌شان موقعیت‌های زیادی خلق کرده‌اند. به هر حال هدف ما مثل همیشه خواهد بود. نیازی به تکرار نیست. همه بازیکنان ما سلامت هستند. فقط سید جلال مشکل کوچکی دارد و تا فردا مشخص می‌شود که آمادگی بازی دارد یا نه.

برانکو در مورد اختلاف لیدرها و بازیکنان پرسپولیس هم اظهار کرد: از همین جا همه هواداران عزیزمان را دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند. تمام تلاش ما برای رضایت آن‌هاست. به آن‌ها افتخار می‌کنیم. آن‌ها همیشه یار دوازدهم ما بوده‌اند. البته همیشه سوءتفاهم‌هایی بوده است. ولی باشگاه پرسپولیس از همه مهم‌تر است. وحدت و هماهنگی ما در سه سال اخیر موجب موفقیت‌مان شده است. بازیکنان هم بعضی مواقع اشتباه می‌کنند. آن‌ها ممکن است در زمین اشتباه کنند اما همیشه تمام توان‌شان را برای باشگاه گذاشته‌اند و من به آن‌ها افتخار می‌کنم. بازیکنان من تا دقیقه ۹۰ انرژی برای برد گذاشته‌اند. به همین خاطر اگر در برخی بازی‌ها باخته‌اند هواداران آن‌ها را بخشیده‌اند. این در فوتبال عدی است و در زندگی هم برد و باخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلی لیگ و بازی با الدوحیل قطر هم تصریح کرد: نمی‌دانم برنامه به چه شکلی است چون از برنامه تیم ملی خبر ندارم. کسی تا به حال اطلاعی به ما نداده است که برنامه خواهد بود یا نه؟ چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد بود. به همین خاطر نمی‌شود حرف خاصی زد. سخت‌ترین بازی این دوره در آسیا در انتظار ما خواهد بود.

برانکو در مورد بازی با تیم‌های انتهای جدولی بیان کرد: در مورد حرکات غیر ورزشی، تیم داوری تصمیم می گیرد. تا زمانی که من در پرسپولیس هستم بازیکنان من فقط حواس‌شان به فوتبال خواهد بود. ما هم کارت زرد می‌گیریم اما این‌ها مربوط به معیارهایی است که داوران در موردشان تصمیم می‌گیرند اما ربطی به حرکات غیرورزشی ندارد. ما بازیکنان مهمی از دست داده‌ایم اما هم‌چنان در صدر جدول هستیم. ما به دنبال کسب نتیجه و ارائه یک بازی زیبا به هواداران‌مان هستیم.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد رنکینگ فیفا و رتبه اول ایران در آسیا هم تصریح کرد: من در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم. فقط می‌توان بگویم زمانی که من در تیم ملی بودم ما در رده هفدهم بودیم. فیفا معیارهای خودش را دارد. ایران در جام جهانی بوده است و این نشان می‌دهد که در بین ۳۲ تیم برتر جهان است.

وی در مورد ایمن حسین هم بیان کرد: ما از پارسال صحبت کرده بودیم. او جوان و آینده‌دار است. این که چقدر به درد ما خواهد خورد در آینده مشخص می‌شود.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید نظرش در مورد این که استقلالی‌ها می‌گویند عملکرد شفر نسبت به برانکو در ۲۵ بازی ابتدای‌اش بهتر بوده است چیست؟ که برانکو هم پاسخ داد: به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها یک تیم سوم عالی بودند. آیا مشخص شده است چه تیمی قهرمان شده است؟ من به رکوردها اهمیت نمی‌دهم و فقط پرسپولیس برای من مهم است.

در پایان این نشست پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه هم در مورد سرنوشت بازی سوپر جام گفت: هواداران مطمئن باشند ما از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم. از نظر ما این بازی تمام شده است و ما قهرمان آن هستیم. فقط بحث اهدای جام مانده است که ما درخواست کرده‌ایم که این کار هر چه زودتر انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عوض شدن داور بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان هم بیان کرد: از نماینده سازمان لیگ در این مورد سوال کردم اما او هم علت این کار را نمی‌دانست. ما دیگر عادت کرده‌ایم که به مسائل داوری اهمیت ندهیم. تیمی که بیش‌تر از همه از داوری ضربه خورده پرسپولیس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها