با توجه به تداوم محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی حالا نگرانی های زیادی در رابطه با ترکیب پرسپولیس در فصل آینده وجود دارد. با توجه به این موضوع در دو روز اخیر چالشی برای پرسپولیسی ها به راه افتاده، چالشی به نام «آزمون وفاداری».
کد خبر: ۱۱۴۵۴۹۵
مردودی در آزمون وفاداری پرسپولیس!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس این آزمون وفاداری حالا بازیکنان باید وفاداری خود را ثابت کنند و به خاطر آینده پرسپولیس از خیر پیشنهادهای نجومی خارجی و غیرخارجی بگذرند و یک فصل دیگر در پرسپولیس بمانند.

نخستین بازیکنی که در آزمون وفاداری قبول شد کسی نبود جز کمال کامیابی نیا، مدافعی که رسما اعلام کرد برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد و پرسپولیس را در این موقعیت رها نمی کند.

اما نخستین بازیکنی هم که در این آزمون رد شد فرشاد احمدزاده است، بازیکنی که قرار است یکی از عجیب ترین انتقال های تاریخ فوتبال ایران را به خارج از کشور داشته باشد، عجیب از این لحاظ که مقصد مورد نظر او لیگ لهستان است.

فرشاد احمدزاده باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ را در جریان تیم جدیدش گذاشت. این بازیکن با عضویت در تیم «شلاسک وروسلاو» لهستان فصل آینده را در این تیم اروپایی توپ خواهد زد. این تیم ، تیم مطرحی در اروپا نیست و اصلا باید گفت لهستان لیگ معتبری نیست. لیگ لهستان حتی در بین 10 لیگ معتبر اروپایی هم قرار ندارد و سطح باشگاهی پایینی دارد.

نکته عجیب تر این است که احمدزاده در شرایطی پرسپولیس را ترک می کند که قرار است که با قراردادی ناچیز راهی این تیم لهستانی شود. البته هنوز جزئیات بیشتری درباره جنبه های مالی این قضیه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها