برنامه «از فوتبال چه خبر؟» اخیر رادیو ورزش با حضور وحید شمسایی، بازیکن اسبق تیم ملی و مربی فوتسال به بررسی علت انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹۲
انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی، قهرمان ایران و آسیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش، وحید شمسایی، بازیکن اسبق تیم ملی و مربی فوتسال پیرامون علت انحلال تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: متاسفانه این نقطه تاریکی برای فوتسال کشور ماست و هر ساله گریبانگیر تیمهای معتبر می شود و امسال هم شامل تاسیسات دریایی شد. با آمدن یک مدیر مثل دکتر منوچهری تیم قهرمان آسیا می شود و بعد با تغییر مدیریت تیم پر افتخار قاره خیلی راحت کنار گذاشته می شود و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. این نشان می دهد که فوتسال ما دارای هیچ برنامه خاصی نیست و متاسفانه یکی پس از دیگری تیم های بزرگ کناره گیری می کنند.
شمسایی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته تیم تاسیسات حدود ۱۵۰ میلیون تومان از جیب خود داد تا مسابقاتش پخش مستقیم شود. چرا کمیته مسابقات ما نباید راهبردی برای پخش مستقیم مسابقات داشته باشد تا تیمها بتوانند اسپانسر بگیرند و ادامه حیات دهند یا چرا به تیمی که قهرمان شده بها داده نمی شود و سال بعد برای شرکت در مسابقات ۴۰میلیون تومان ورودی پرداخت می کند.
وی در آخر یادآور شد: ما ساختار و برنامه ریزی نداریم. اگر این ضمانت وجود داشته باشد که اگر باشگاهی کنار برود؛ باید ضرر مالی دهد؛ دیگر این گونه اتفاقات نمی افتد. الان ۵ تیم دیگر لیگ برتر هم قصد تیمداری ندارند و بدتر از همه این است که تیمی که قهرمان می شود؛ می رود.
برنامه زنده از فوتبال چه خبر؟ با اجرای حافظ کاظم زاده پخش شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه روزهای یک شنبه تا پنج شنبه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها