بارسلونا با پیروزی خفیف برابر اتلتیکومادرید توانست اختلافش را با این تیم به هشت امتیاز برساند و به قهرمانی در لالیگا نزدیک شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳۱
بارسلونا در آستانه قهرمانی لالیگا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در مهمترین دیدار هفته بیست و هفتم لالیگا یکشنبه شب بارسلونا در نوکمپ برابر اتلتیکومادرید قرار گرفت و با یک گل برابر مهمانش پیروز شد.

بارسلونا از ابتدا تیم برتر میدان بود. میزبان مالکیت توپ را در اختیار داشت و از این طریق می‌خواست اتلتیکو را تحت فشار قرار دهد. نخستین موقعیت نیز برای آبی‌اناری‌ها بود که یان اوبلاک به راحتی ضربه فیلیپ کوتینیو را دریافت کرد. نکته قابل توجه ۱۰ دقیقه ابتدایی، ضربات کرنر میزبان بود که هیچ یک به نتیجه نرسید. بازی با گذشت زمان پر برخوردتر می‌شد. داور در دقیقه ۲۵ یک ضربه آزاد به نفع تیم کاتالانی اعلام کرد که لیونل مسی روی این موقعیت به زیبایی دروازه اتلتیکو را باز کرد تا برای سومین بازی متوالی یک گل از روی ضربه ایستگاهی بزند.

در نهایت بازی با پیروزی تیم کاتالانی به پایان رسید و بارسا ۶۹ امتیازی شد. آخرین موقعیت گلزنی بازی نیز توسط سوارس از دست رفت. شاگردان ارنستو والورده با این برد اختلافشان را با اتلتیکو، تیم دوم جدول به هشت امتیاز رساندند و به قهرمانی در لالیگا نزدیک شدند.

پیش از این دیدار لوانته به مصاف اسپانیول رفت و برابر مهمانش یک بر یک متوقف شد. در ادامه بازی‌های امشب رئال سوسیداد برابر آلاوس قرار می‌گیرد و والنسیا میزبان رئال بتیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها