شب گذشته لژیونرهای ایرانی برای تیم های خود به میدان رفتند و در این میان احسان حاج صفی ملی پوش تیم المپیاکوس مانع از شکست تیمش شد تا بهترین لژیونر هفته لقب بگیرد البته او تنها ستاره ایرانی شب گذشته نبود.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۲۷
لژیونرها دیشب چه کردند؟ / احسان ناجی المپیاکوس

به گزارش جام جم آنلاین ، دیشب تیم‌های آترومیتوس و المپیاکوس در هفته بیست‌ویکم سوپر لیگ یونان برابر هم قرار گرفتند که که این رویارویی پرگل با نتیجه تساوی 2 بر 2 پایان یافت. گل‌های تیم آترومیتوس در دقایق 19 و 66 به ثمر رسیدند. مارین (28) و احسان حاج‌صفی (90) برای تیم المپیاکوس گلزنی کردند.

کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی، بازیکنان ایرانی تیم المپیاکوس امشب برای اولین‌بار به صورت مشترک در سوپر لیگ یونان برابر آترومیتوس 90 دقیقه بازی کردند.

همچنین

تیم آاِک آتن پذیرای آستراس بود و با گل دقیقه 61 لازاروس، هافبک 31 ساله خود پیروزی خانگی را جشن گرفت. آاِک پس از این بازی با 47 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان صعود کرد.

مسعود شجاعی، هافبک ایرانی تیم آاِک آتن 90 دقیقه برابر آستراس بازی کرد.

رویارویی بامداد امروز (دوشنبه) تیم شارلوا برابر لوکرن در ژوپیلر لیگ بلژیک نیز با تساوی یک - یک پایان یافت. ابتدا تیم لوکرن در دقیقه 3 به گل زودهنگام رسید اما شارلوا در دقیقه 53 توسط فال و روی پاس کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی گل تساوی‌بخش را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا 90 دقیقه در مصاف بامداد امروز برابر لوکرن حضور داشت.

در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلوا با 48 امتیاز دوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها