علی علیپور همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و گلزنی می کند. در دیداری که پرسپولیس با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست داد علیپور دو گل به ثمر رساند تا 17 گله شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۸۰
آقای به این گلی ؛ 4 رکورد دیگر در انتظار علی علیپور

به گزارش جام جم آنلاین ، او حالا با 17 گل مقتدرانه در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. علیپور روزهای بسیار خوشی را در پیش رو خواهد داشت، هم با پرسپولیس قهرمان می شود و هم آقای گل لیگ برتر. از این بهتر هم مگر برای یک مهاجم می شود؟ بله ، اگر به تیم ملی هم دعوت شود به جام جهانی هم برود!

به هر حال هر چند علیپور در صدر جدول گلزنان قرار دارد و قطعا آقای گل خواهد شد اما رکوردهای زیادی پیش روی خود می بیند. مهاجم برتر کنونی لیگ برتر می تواند این رکوردها را بشکند؟ اصلا این رکوردها چه چیزهایی هستند؟

یک گل دیگر تا شکستن رکورد سه بازیکن

در لیگ هفتم محسن خلیلی و هادی اصغری از پرسپولیس و راه آهن با 18 گل به صورت مشترک آقای گل شدند. در لیگ شانزدهم هم مهدی طارمی 18 گل زد و عنوان بهترین گلزن لیگ را به دست آورد. حالا علیپور فقط یک گل دیگر با آنها فاصله دارد. او می تواند در دیدار آتی پرسپولیس فقط یک گل دیگر بزند تا رکورد این سه نفر را با هم بزند.

دو گل دیگر تا رسیدن به رافخایی و عماد رضا

در لیگ نهم عماد رضای عراقی با 19 گل با پیراهن سپاهان آقای گل شد. این تعداد گل برای یک آقای گل در لیگ دوازدهم تکرار شد و جلال رافخایی از ملوان به این رکورد رسید. علی علیپور که الان 17 گله است باید دو گل دیگر بزند تا این دو را هم پشت سر بگذارد.

سه گل دیگر تا رضا عنایتی و ادینیو

عنایتی با استقلال و ادینیو با تراکتورسازی در لیگ های چهارم و چهاردهم با 20 گل آقای گل شدند. علیپور سه گل دیگر هم بزند این دو گلزن را هم می گیرد.

چهار گل دیگر تا پشت سر گذاشتن سه آقای گل

در لیگ پنجم رضا عنایتی با 21 گل عنوان بهترین گلزن فصل را به دست آورد. آرش برهانی در لیگ هشتم باز هم با همین استقلال 21 گله شد و برترین گلزن فصل. در لیگ یازدهم هم کریم انصاری فرد کشف بزرگ علی دایی با پیراهن سایپا 21گل زد و در پایان فصل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. علی علیپور با توجه به هفته های باقی مانده هم عنایتی، هم برهانی و همان انصاری فرد را می گیرد.

هفت گل تا رکورد برتر تاریخ لیگ برتر

اما مهم ترین و سخت ترین رکوردی که پیش روی علی علیپور به رکورد لیگ دهم برمی گردد، یعنی وقتی که رضا نوروزی مهاجم وقت تیم فولاد با 24 گل آقای گل لیگ شد. او نه تنها عنوان بهترین گلزن لیگ را به دست آورد که حتی رکورد تعداد گل زده در لیگ برتر را شکست. علیپور 17 گله باید تا پایان فصل هفت گل دیگر بزند، کاری بسیار سخت. اما علیپور نشان داده می تواند از پس این هم بربیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها