مصاحبه ها و بیانیه های پندارهای استقلال و پرسپولیس بعدازظهر و شب گذشته جنجالی شد. ابتدا این پندار توفیقی بود که یک جنگ رسانه ای را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۱۱
جنگ شبانه پندار با پندار!

به گزارش جام جم آنلاین، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص مطالب مطرح شده در برنامه نود به سایت باشگاه استقلال گفت: در برنامه نود این هفته، مطالب قابل توجهی عنوان شد. مهاجم سابق رقیب به طور واضح به مسائلی اشاره کرد که پیش از این هم مطرح شد اما حالا رسمی شده است. این موضوع، اتفاق خوبی نیست و به چهره فوتبال ایران لطمه می زند.

وی ادامه داد: جدا از اینکه چنین صحبت هایی چه تبعاتی می تواند برای فوتبال ما داشته باشد، از فدراسیون فوتبال می خواهیم به طور جدی و دقیق به بررسی این مسئله پرداخته و نتایج را به اطلاع مردم ایران برساند زیرا همه ما می دانیم اخلاقیات و رعایت روح فوتبال، بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

توفیقی گفت: از سویی چنانچه تخلف آشکاری صورت گرفته باشد که افشاگری های برنامه نود و اعترافات مهاجم سابق رقیب دلالت بر این مهم دارد، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار می رود کلیه جرایم مندرج در آیین نامه های مصوب را در خصوص متخلفین و باشگاه مربوطه اعمال و اطلاع رسانی نماید.

طارمی دوشنبه شب گفت که با هماهنگی باشگاه پرسپولیس به دروغ به فیفا اعلام کرده اند که او پیش از پیوستن به تیم ریزه اسپور ترکیه با پرسپولیس قرارداد بسته است.

ساعتی از انتشار اظهارات جنجالی پندار توفیقی در سایت استقلال نگذشته بود که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی خود این اظهارات همنام خود را مورد انتقاد قرار دارد.

او که با فارس گفت و گو کرده بود گفت: در پی اتفاقاتی که از شب گذشته رخ داد به دستور آقای گرشاسبی سرپرست باشگاه به واحد حقوقی مسائل با جدیت در حال پیگیری است. البته باید بگویم که در پی مسائلی که رخ داده وکیل سوئیسی باشگاه امروز با ما تماس گرفت و عنوان کرد که از پیگیری لغو محرومیت از پنجره نقل و انتقالات تابستانی انصراف داده است. او گفت که متأسفانه در کشور ایران همه دست به دست هم داده‌اند تا باشگاه پرسپولیس محروم شود و این برای من مایه تأسف است چرا که در هر کشور دیگری چنین مسئله‌ای رخ بدهد همه ارکان فوتبال کمک می‌کنند تا این مسئله رفع شود اما در ایران این موضوع برعکس است.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم باشگاهی که اختلاف امتیازش در جدول رده‌بندی با پرسپولیس بیش از انگشتان سه دست است به دلیل اینکه در زمین بازی نمی‌توانند رقیبی برای ما باشند به بازی‌های نخ‌نما شده و حاشیه‌سازی در بیرون زمین روی آوردند. برای ما جای تعجب است که معاون ورزشی یک باشگاه به جای اینکه در کنار تیمش باشد و او را در استادیوم‌ها مشاهده کنیم به بحث‌های فرافکنانه روی آورده است. این فرد به جای اینکه به مشکلات فراوان تیم خودش برسد به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس خارج از زمین فوتبال است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئناً تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برای آقایان دغدغه شده و از این اتفاق می‌ترسند چرا که با وعده و وعید به هواداران‌شان امیدهای واهی دادند و حتی مدعی شده بودند که در جدول پرسپولیس را می‌گیرند. اما حالا که می‌بینند در زمین فوتبال رقیب ما نیستند به دنبال بازی‌های نخ‌نما شده و قدیمی رفته‌اند تا با اصطلاح برای ما حاشیه‌‌سازی کنند. واقعاً از اتفاقات رخ داده از سوی بعضی‌ها متأسف هستیم آقایان به جای اینکه حواس‌شان به تیم خودشان باشد و مشکلات متعدد خود را حل کنند از پرسپولیس مایه می‌گذارند چون می‌دانند در داخل زمین رقیب ما نیستند.

خمارلو خاطرنشان کرد: از این طریق به آقایان هشدار می‌دهیم که اگر بخواهند اینچنین بحث‌های واهی را ادامه بدهند از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پیگیر این جریان‌سازی‌های واهی خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها