بازیکنی که حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان نرفت و به لطف دلال ها به ایران آمده بود اکنون بدهی بسیار سنگینی را روی دست سرخپوشان پایتخت گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵۳
دردسر بازیکنی که حتی یک دقیقه هم بازی نکرد / پرسپولیس به فکر قسط بندی افتاد!

به گزارش جام جم آنلاین ، آنتونی گولچ بازیکن دورگه کروات - استرالیایی همانی است که در مدت زمان کوتاه حضور خود در پرسپولیس حتی یک دقیقه هم بازی نکرد اما به محض جدایی از پرسپولیس برای گرفتن طلبش به سرعت شکایت نزد فیفا برد. او با استناد به این قانون که اگر یک ماه حقوق خود را نگیرد می تواند فسخ کند به سرعت دست به کار شد و ضمن فسخ قرارداد ایران را ترک کرد.

البته پرسپولیسی‌ها قصد داشتند که به دادگاه CAS شکایت کنند اما آنها فقط تا ۹ آذرماه این فرصت را داشتند که مبلغی در حدود ۲۶ هزار فرانک سوئیس به حساب این دادگاه واریز کرده و به این حکم اعتراض کنند اما از آنجایی که این کار صورت نگرفت باشگاه پرسپولیس با حکم قطعی به دلیل شکایت این بازیکن باید مبلغی در حدود ۳۲۳ هزار یورو به این بازیکن که حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد بپردازد.

به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال رایزنی با وکیل این بازیکن هستند تا بتوانند پرداخت این مبلغ را به صورت اقساط انجام دهند چرا که در صورت پرداخت نکردن این مبلغ، محرومیت‌هایی نظیر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید خواهد کرد. گولچ در زمان مدیریت علی اکبر طاهری به پرسپولیس پیوست و بعد از ۷ بازی که حتی نامش در لیست ۱۸ نفره نبود و به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش به بهانه مرخصی از ایران رفت و دیگر بازنگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها