چند ماه پیش بود یکی از پزشکانی که در زمینه جراحی ورزشکاران مختلف سابقه زیادی دارد اظهار داشت کیمیا علیزاده با توجه به نوع مصدومیت سنگینی که دارد باید تکواندو را کنار بگذارد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۸۸
کیانوش با وجود منع پزشکی وزنه می زند/ به خاطر یک مشت مدال!

به گزارش جام جم آنلاین ، این پزشک و جراح متخصص حتی مدعی شد علیزاده در زمان المپیک نیز این مصدومیت سنگین را با خود داشته است و منصفانه نبود به خاطر کسب یک مدال تحت فشار قرار بگیرد، چرا که کسب مدال هر اندازه هم با ارزش باشد به از دست دادن سلامتی نباید منجر شود.

انتشار مصاحبه همان، ایجاد جنجال گسترده همان. حالا از پزشک کنونی تیم ملی و مربی علیزاده گرفته تا فدراسیونی ها به شدت به این پزشک اعتراض کردند به گونه ای که این پزشک مجبور شد حرفش را پس بگیرد.

این بار نخست نبود که یک ورزشکار ایرانی با وجود مصدومیت به فعالیت های ورزشی خود ادامه می داد و بار آخر هم نبود. حالا پس از ثبت موارد متعدد در زمینه به میدان رفتن ورزشکار مصدوم حالا نوبت به کیانوش رستمی است تا در رقابت های جهانی آمریکا وزنه بزند.

چند روز پیش پزشک فدراسیون جهانی وزنه برداری تاکید کرد که کیانوش رستمی از ناحیه رباط پای چپ دچار پارگی جزئی شده است و به همین دلیل نباید حداقل تا چند روز آینده هیچ وزنه‌ای بزند، زیرا در صورت رفتن زیر وزنه دچار پارگی کامل رباط می‌شود.

اما رستمی با وجود آگاهی از این موضوع قصد دارد به هر شکل ممکن در رقابت های جهانی وزنه بزند. مدال ارزشش را دارد ، شاید اینطور باشد اما اگر این وزنه بردار در جریان رقابت های جهانی دچار پارگی کامل رباط شود آنگاه حداقل یک سال از میادین دور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها