مصاف تیم‌های صنعت نفت و سپاهان اصفهان با برتری میزبان آبادانی خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۱۱
کرار نسخه سپاهان را پیچید / صعود پدیده به رده چهارم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در روز نخست دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت.

مسعود ابراهیم‌زاده (13) و کرار جاسم (30 - پنالتی و 89) برای صنعت نفت آبادان و ساسان انصاری (23) و جلال‌الدین علی‌محمدی (45) برای سپاهان گلزنی کردند. هافبک عراقی صنعت نفت در حالی دو گل برای تیمش به ثمر رساند که پاس گل اول را هم داده بود تا درخشش خود را کامل کند.

با این نتیجه صنعت نفت 17 امتیازی شد از سپاهان 14 امتیازی سبقت گرفت.

صعود پدیده به رده چهارم با برتری مقابل نفت تهران

نخستین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم پدیده خراسان مقابل نفت تهران به اتمام رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با انجام دیدار تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پدیده به پایان رسید.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 34، محمد مهدی‌خانی در دقیقه 51 و حسین مهربان (5+90) گل‌های شاگردان مهاجری را به ثمر رساندند. هاشم بیک‌زاده در دقیقه 88 تک گل شاگردان درخشان را وارد دروازه میزبان کرد.

رضا مهدوی قضاوت دیدار پدیده - نفت را بر عهده داشت. او به سعید جلالی‌راد، عبدالله حسینی و محمدرضا خلعتبری از پدیده و محسن بنگر از تیم نفت کارت زرد نشان داد.

پدیده با این پیروزی 21 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم فولاد، به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. نفت نیز همچنان 12 امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول باقی‌ ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها