سخنگوی فدراسیون پرورش اندام کشورمان به اتفاقات فرودگاه مادرید و بلاتکلیفی و خوابیدن ملی‌پوشان روی زمین واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۱
توضیح فدراسیون پرورش اندام در مورد خوابیدن ملی پوشان در فرودگاه! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رضا سلطانی با تشریح این اتفاق اظهار داشت: رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی جهان به میزبانی شهر «بنیدورم» برگزار شد که تیم ملی ایران توانست با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی برسد.

وی تصریح کرد: ما بعد از این مسابقات هتل را روز دوشنبه تحویل دادیم و با توافق بچه ها قرار شد به مادرید بیاییم تا قبل از بازگشت به ایران به خرید و گردش در شهر بپردازیم. پس از این برنامه که اتفاقا تمامی ملی پوشان با آن موافق بودند به فرودگاه بازگشتیم و صبحانه خوردیم. در مجموع حدود ۳ یا ۴ ساعت زمان تا پرواز داشتیم و چون به دلیل ترافیک نمی توانستیم به مادرید برویم و بازگردیم، ترجیح دادیم تا زمان دریافت کارت های پرواز در فرودگاه بمانیم.

سخنگوی فدراسیون پرورش اندام کشورمان در پایان با رد شایعاتی مثل گرسنگی ملی پوشان در این مدت گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و عکسی هم که از خوابیدن بچه ها در فضای مجازی منتشر شد، زمان کمی قبل از پرواز بود که ملی پوشان در گوشه ای از سالن فرودگاه، استراحت کردند.ضمنا اینکه گفته اند تیم ملی پرورش اندام در اسپانیا بیش از ۱۲ ساعت انتظار تا زمان پرواز داشتند به هیچ عنوان درست نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها