سامان قدوس مهاجم تیم ملی، در اروپا مشتریان دست به نقدی دارد. او این قدر در سال 2017 موفق بود که حالا چند باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی رویش زوم کنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۴۶
سامان قدوس: سال 2017 اتفاقات خوبی برایم افتاد / اولین بازی‌ برای ایران از یادم نمی‌رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، سامان اما در این باره مثل یک بازیکن حرفه‌ای حرف می‌زند. او تاکید می‌کند چون با استرسوندز قرارداد دارد، نمی‌تواند در این باره اظهار نظری کند. سامان نشان می‌دهد علاقه دارد بماند، اما از سویی نگران چهارماه تعطیلی رقابت‌هاست و می‌داند این مساله به آمادگی او قبل از جام جهانی ضربه می‌زند. سامان در این باره و همچنین درباره تیم ملی توضیحاتی به جام ورزشی می‌دهد.

دوست دارم ایران با تیم‌های قوی بازی کند

خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم کنار تیم ملی باشم. اردوهای آماده‌سازی مهمی قبل از جام جهانی داریم. دو بازی پاناما و ونزوئلا هم می‌تواند روی آماده‌سازی تیم ملی نقش مهمی ایفا کند. به نظر من این دو مسابقه خیلی خوب است چون یکی از دو تیم به جام جهانی صعود کرده است. تیم ونزوئلا هم خوب است. ان‌شاءالله با تیم‌های قوی‌تر هم بازی می‌کنیم چون من خودم بازی با این تیم‌ها را دوست دارم.

هفته آخر بدشانس بودیم

فصل هم برای ما در استرسوندز تمام شد. البته در بازی آخر بدشانس بودیم و متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم. خیلی دوست داشتیم بین سه تیم اول جدول باشیم ولی متاسفانه رقابت‌های امسال خیلی تیم ما را خسته کرد. در جام حذفی، لیگ و همین طور لیگ اروپا بازی کردیم. در پلی‌آف یورو لیگ هم مسابقات پرفشاری داشتیم. با این حال در لیگ عملکرد خوبی داشتیم و در ده هفته آخر لیگ تنها دو بار شکست خوردیم. در پنج مسابقه آخرمان هم هیچ شکستی نداشتیم. می‌توانستیم در آخرین مسابقه مقابل یونکوپینگ برنده باشیم ولی توپ‌هایمان گل نشد. از شانس بد ما هاکن رقیبمان توانست مالمو قهرمان لیگ را در خانه حریف شکست دهد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، حداقل چهارم می‌شدیم. بخت با ما در هفته آخر یار نبود.

سال خوبی بود

برای خود من هم فصل خیلی خوبی بود. در سال 2017 اتفاقات خوبی برایمان افتاد. علاوه بر این که پیشرفت خوبی داشتم، پیشنهاد بازی در تیم ملی ایران را دریافت کردم. آرزو داشتم برای کشورم بازی کنم و خوشحالم این اتفاق افتاد. از سویی هم در لیگ و هم در لیگ اروپا خوب کار کردم. امیدوارم بتوانم عنوان بهترین مهاجم فصل را مال خودم کنم. رقابت خیلی سختی داریم ولی ناامید نیستم.

رفتن به جام جهانی

امیدوارم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم. باید خیلی تلاش کنم. امسال برای همه فوتبالیست‌ها سال مهمی است. خیلی خوشحالم که در تیم ملی من را راحت پذیرفتند و الان رابطه خوبی با همه بازیکنان دارم.

ترجیح می‌دهم بمانم

درباره پیشنهادهایی که به من شده، نمی‌توانم صحبت کنم. من بازیکن باشگاه استرسوندز هستم و تحت قرارداد آنها قرار دارم. نمی‌توانم بگویم دوست دارم کجا بروم و در چه تیمی بازی کنم؟ وقتی شما بازیکن یک باشگاه هستید، اجازه ندارید در این باره حرف بزنید. همان طور که می‌دانید من دو سال دیگر بازیکن استرسوندز هستم و آنها باید درباره آینده من تصمیم بگیرند. این باشگاه به من کمک کرد تا بتوانم خودم را در اروپا نشان دهم. در اینجا خیلی راحت هستم و ترجیح می‌دهم بمانم مگر این که باشگاه بخواهد تصمیم دیگری بگیرد.

در هر صورت من تابع باشگاه هستم. دوست دارم بمانم و همراه تیم بتوانیم در اروپا حضور موفقی داشته باشیم، ولی متاسفانه مسابقات چیزی حدود چهار ماه تعطیل خواهد بود و این مساله خوب نیست. در هر صورت من تابع نظر باشگاه هستم.

بازی خاطره‌انگیز

بازی با توگو هیچ وقت از یادم نمی‌رود. این اولین مسابقه‌ای بود که با پیراهن ایران انجام دادم و خیلی خوشحالم این بازی در آزادی بود. خیلی‌ها به من گفتند استادیوم زیاد تماشاگر نداشت و بدشانس بودم، ولی من این طور فکر نمی‌کنم. کلا در زمین آزادی بازی کردن، برای من یک آرزوی بزرگ بود. آن روز تعدادی از اقوامم هم در ورزشگاه حضور داشتند و از این بابت خیلی خوشحالم. پدر و مادرم هم بازی‌ام را نگاه کردند و خوشحالم که ایران را انتخاب کرده‌ام.

تشکر از هواداران

در آخر می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایت‌هایی که از من دارند تشکر کنم. راستش فکر نمی‌کردم اگر تیم ملی را انتخاب کنم، آنها اینقدر از من حمایت می‌کنند. در سوئد واقعا همه چیز با ایران فرق دارد. در اینستاگرام هواداران خیلی لطف دارند و من متوجه شدم در ایران این شبکه اجتماعی چقدر هواداران زیادی دارد.

سعید اکبری / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها