وینفرد شفر، سرمربی استقلال از شرایطی که تیمش دارد راضی نیست. هر چند او بعد از دربی از عملکرد تیمش رضایت داشت ولی اعتقاد دارد این تیم نیاز به تغییرات اساسی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۵۶
گرد و خاک مرد آلمانی در اردوگاه آبی /  خروج پادوانی، رحمتی و جباری از لیست استقلال

به گزارش جام جم آنلاین ، سرمربی استقلال از همین حالا برای تعطیلات نیم‌فصل نقشه کشیده است. حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه هم در این باره می‌گوید: بله، آقای شفر تصمیم گرفته تغییراتی در لیست تیم ایجاد کند. او قصد دارد چند بازیکن جدید به استقلال بیاورد و باعث پیشرفت تیم شود.

از همین حالا تاحدودی مشخص شده سرمربی استقلال چه نقشه‌هایی در سر دارد و می‌خواهد چه بازیکنانی را در لیست فروش تیم قرار دهد. البته اگر هم او بعضی‌ها را کنار نگذارد، خودشان در تلاش هستند از تیم جدا شوند و بروند. یکی از این بازیکنان حسن بیت سعید است. شماره 7 آبی‌ها که انتقالی ناموفق به این تیم داشته و به هیچ عنوان نتوانست خواسته‌ها را برآورده کند. البته او معتقد است در پست تخصصی‌اش بازی نمی‌کند و از این مسأله ضربه خورده است. بیت سعید بعد از دربی عزم خود را برای جدایی از استقلال در نیم‌فصل بیشتر کرده، چراکه در این مسابقه هم شفر به او میدان نداد.

بازیکن بعدی لی اندرو پادوانی برزیلی است. این بازیکن علاقه‌مند نیست در استقلال بماند، چراکه شفر به سبک بازی او علاقه‌ای ندارد. سرمربی تیم از زمانی که آمده، پادوانی را به طور کامل نیمکت‌نشین کرده است. مربی آلمانی هم به طور کامل نشان داد علاقه‌ای به ادامه حضور این بازیکن در تیم ندارد.

یعقوب کریمی هم دیگر بازیکنی است که جایی در استقلال نیم‌فصل دوم نخواهد داشت. وینفرد شفر قصد دارد بازیکن جدیدی برای پست دفاع چپ بگیرد تا رقیب زکی‌پور باشد. کریمی در دو فصل گذشته حضور موفقی در استقلال نداشته و شفر هم از سبک بازی او به هیچ وجه راضی نیست. کریمی هم باید نیم‌فصل به فکر باشگاه جدیدی باشد.

تکلیف رحمتی هم تا حدودی مشخص شده است. البته باشگاه علاقه‌ای ندارد او را کنار بگذارد، چراکه در این صورت باید غرامت سنگینی به رحمتی بدهد. شنیده می‌شود پشت پرده بازی ندادن رحمتی این است که او خود تصمیم به جدایی بگیرد. گلر استقلال هم معمولا در این زمان‌ها تصمیم می‌گیرد دست و پای استقلال را ببندد! در هر صورت این دروازه بان جایی در ترکیب ندارد و شفر هم تاکید کرد رسانه‌ها از حسینی باید حمایت کنند. رحمتی اگر می‌خواهد بازی کند باید از استقلال برود.

نفر آخر هم مجتبی جباری است. این بازیکن از سوی باشگاه اخراج شده است. او در نیم‌فصل نامش از لیست خارج می‌شود و جای خود را به بازیکن دیگری می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها