سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان بی‌صبرانه منتظر آغاز دربی تهران هستند و از این بازی فقط برد می‌خواهند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۹۱
برانکو: فقط برد می‌خواهیم حتی اگر نیم به هیچ باشد! / یواش یواش سورپرایز دربی را می بینید

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: من هم به نوبه خودم درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت می‌گویم. برای پرسپولیسی‌ها فقدان بزرگی است رفتن ایشان از جمع ما. همه برای دربی هیجان دارید و بی‌صبرانه منتظر شروع دربی هستید، این حال طبیعی است، چرا که این دربی بزرگ‌ترین دربی آسیاست و همه از این بابت خوشحالیم و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی هستیم.

وی افزود: می‌دانیم که این بازی چقدر برای هواداران اهمیت دارد و خیلی وقت‌ها برای آنها نتیجه دربی حتی مهم‌تر از قهرمانی است. مطمئنم که استقلالی‌ها نیز همین نظر را دارند. بارها گفته‌ام شرایط دو تیم در جدول تاثیری در نتیجه دربی ندارد، ضمن اینکه هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند، آن چیزی که نتیجه بازی را رقم می‌زند تصمیم‌گیری بازیکنان در داخل میدان است. در کنار آن روح تیمی، تاکتیک و انسجام تیم‌ها بسیار مهم است، اما من خیلی خوشحالم که بازیکنان‌مان لحظه‌ای کم‌کاری به ذهن‌شان خطور نکرده و با تمام وجود‌شان دنبال شاد کردن هواداران هستند.

برانکو یادآور شد: افتخار می‌کنم به‌عنوان مربی بار دیگر در دربی حضور پیدا می‌کنم. طبیعی است بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار ندارند ناراحت باشند، چرا که همه دوست دارند در دربی فیکس بازی کنند. در بازی فردا پا درد، سر درد و مشکلات دیگر معنا ندارد و همه بازیکنان باید با تمام وجودشان در زمین حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه بازیکنان و اعضای کادرفنی سالم هستند. یکسری مشکلات کوچک داریم که خیلی مهم نیستند. تنها کسی که در رقابت با ما حضور ندارد مهدی طارمی خواهد بود که محروم است. فرشاد احمد‌زاده هم به خاطر عمل جراحی بین ما حضور ندارد. البته احمد نوراللهی نیز همچنان حق بازی کردن پیدا نکرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای بازی هجومی برابر استقلال دارد، تصریح کرد: همه بازیکنان همان‌طور که گفتم سالم هستند. طبیعی است که به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم. ما دنبال برد و فقط برد هستیم. برد مقابل هر تیمی سخت است. برای بازی فردا انگیزه مهم است. فردا قلب‌ها باید داغ باشد و ذهن‌ها آماده کمک. تعداد گل‌ها مهم نیست و فقط برد می‌خواهیم حتی اگر نیم به هیچ باشد.

برانکو در مورد وضعیت محسن مسلمان و اینکه آیا در لیست حضور دارد یا نه، گفت: نام مسلمان در بین 20 بازیکن ما برای بازی فردا قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا شما قصد داشتید مسلمان را به خاطر محرومیت از ترکیب کنار بگذارید و الان که بخشیده شده به ترکیب اصلی باز خواهد گشت یا نه، خاطرنشان کرد: من در مورد مسلمان توضیحات کامل را دادم. نمی‌توانم حرف‌هایم را نقاشی کنم تا شما متوجه شوید! همان‌طور که گفتم مسلمان در لیست ما هست، همان‌طور که بیرانوند هست. فقط نوراللهی، احمدزاده و طارمی نمی‌توانند در این بازی ما را همراهی کنند. اما در مورد محرومیت مسلمان باید بگویم که او اصلاً محروم نبود، کدام محرومیت؟ مشکلش چه بود که محروم شود؟ مگر در ایران قلیان‌ کشیدن ممنوع است؟! من فکر می‌کنم این یک موضوع شخصی است و در قانون مشخص است که چه چیزهایی منع است. من بارها دیده‌ام که مردم در کوچه و خیابان قلیان می‌کشند. فکر می‌کنم اگر در مورد دربی صحبت کنیم، بهتر است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در رابطه با اینکه او چه تدابیری اندیشیده است تا به مانند دربی برگشت فصل پیش تیمش شکست نخورد، عنوان کرد: بله حق با شماست. من بارها گفته‌ام در دربی شرایط تیم‌ها تأثیری در نتیجه ندارد و این یک بازی خاص است. بدون شک جزئیات است که سرنوشت بازی را مشخص می‌کند. ما در بازی برگشت فصل پیش در پنج دقیقه بازی را باختیم، در شرایطی که در دیگر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد کردیم، در حال حاضر وضعیت استقلال در جدول ضعیف است، اما این معنا ندارد که آنها دربی را می‌بازند، بلکه هم تیم‌شان عالی است و هم اینکه مربی بزرگی را استخدام کرده‌اند و قطعا دنبال برد هستند.

برانکو در مورد اینکه چه سورپرایزی برای دربی 85 دارد، گفت: یواش یواش خواهید دید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت بشار رسن تصریح کرد: ما بشار را آوردیم که از او استفاده کنیم. قطعاً جایی که لازم باشد از او استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه پیش از این در کنفرانس‌های خبری به نوعی به ترکیب تیمش اشاره می‌کرد اما این بار سعی کرده همه چیز را پنهان کند، گفت: اول اینکه هرگز در نشست خبری ترکیب تیمم را اعلام نکرده و در مورد شخصی صحبت نمی‌کنم، بازیکنی مانند بشار از زمانی که آمده تقریباً در همه بازی‌ها کم یا بیش بازی کرده است. او مدت کمی با ما بوده، اما چیزی که خوب است این است که با آوردنش به هدف زدیم، چرا که بشار نشان داده پتانسیل حضور در پرسپولیس را دارد. مهم‌تر از آن اینکه او جوان است و تنها 20 سال سن دارد.

برانکو در مورد اینکه با توجه به شناختش از شفر فکر می‌کند استقلال را با ترکیب هجومی به میدان بفرستد یا دفاعی، خاطرنشان کرد: شفر آلمانی است و فلسفه فوتبال آلمان و مربیان آنها طبیعی است که هجومی باشد، شفر به‌عنوان یک مربی آلمانی همه تلاشش را خواهد کرد و روی همه فازهای دفاعی، میانه میدان و حمله فکر می‌کند. او به دنبال این است که با بیشترین تعداد بازیکن به جلو بیاید و ضربه بزند و البته دمش گرم!

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برخی اعتقاد دارند تجربه برانکو به واسطه حضورش در فوتبال ایران و در دربی‌هایی که حضور داشته به عدم تجربه وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال غلبه می‌کند، تصریح کرد: قبول ندارم که شفر تجربه ندارد، او تجربه زیادی دارد، او به‌عنوان مربی باشگاهی در آلمان، امارات و تایلند کار کرده و تیمش را قهرمان آفریقا هم کرده است. بنابراین او تجربه عظیمی دارد. شفر همچنین تجربه دربی و بازی‌های بزرگی را داشته و بازی‌هایی که حریف را ناک‌اوت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قرار است از سال دیگر تیم میزبان در دربی 10 درصد را به هواداران بدهد، گفت: این شرایطی که در فوتبال ایران حاکم است من می‌پسندم، چرا که واقعاً دربی ایران متفاوت است. طبیعی است که طبق قانون تیم میزبان می‌تواند 10 درصد را به تیم میهمان بدهد، اما من فکر می‌کنم این وضعیتی که حاکم است ادامه پیدا کند بهتر است از این جهت که حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه خیلی خوب و منصفانه است. من بابت این عدالتی برقرار می‌شود به هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین فدراسیون و مجموعه آنها تبریک می‌گویم، چرا که اعتقاد دارم دربی برای مردم است و ما اینجا وظیفه داریم که آنها را شاد کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا مسلمان فردا فیکس است یا نه، گفت: فردا خواهید دید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها