منتقدان ضیایی که تعدادشان هم کم نیست دلیل مخالفت‌شان با ضیایی را والیبالی نبودن او می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۵
استقبالی سرد از جدی‌ترین گزینه ریاست فدراسیون والیبال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان ، با وجود این که 9 نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت‌نام کرده‌اند اما بسیاری از اهالی والیبال از همین حالا احمد ضیایی را جانشین داورزنی می‌دانند و به نظر می‌رسد این‌ پیش‌بینی تا حدود زیادی به واقعیت نزدیک باشد. زیرا از یک طرف ضیایی نایب رئیسی فدراسیون والیبال را بر عهده دارد و از طرف دیگر وی از اعتماد داورزنی برخوردار است.

منتقدان ضیایی که تعدادشان هم کم نیست دلیل مخالفت‌شان با ضیایی را والیبالی نبودن او می‌دانند. زیرا ضیایی به جز نایب رئیسی فدراسیون والیبال که آن هم تا حدود زیادی یک پست تشریفاتی محسوب می‌شود سابقه دیگری در والیبال کشور ندارد.

در شرایط فعلی که والیبال ایران جزو قدرت‌های برتر والیبال دنیا است به نظر می‌رسد فردی باید سکان‌دار فدراسیون والیبال باشد که در وهله اول بتواند جایگاه فعلی والیبال ایران را در دنیا حفظ کند و این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که رئیس آینده فدراسیون والیبال، اهالی این رشته را همراه خود داشته باشد.

با توجه به این که داورزنی سال‌ها ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشته شاید با انتخاب فرد دیگری به غیر از ضیایی به عنوان جانشینش در این فدراسیون نتواند دیگر در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون والیبال نقشی داشته باشد و شاید همین مسئله باعث شود کفه ترازو به سود ضیایی سنگینی‌ کند.

انتخابات فدراسیون والیبال می تواند تاثیر زیادی در آینده والیبال ایران داشته باشد. کسانی که مجمع انتخابات فدراسیون وایبال صاحب رای هستند باید همه جوانب را در نظر بگیرند و به بهترین گزینه ممکن رای دهند در غیر این صورت نباید از افول والیبال ایران متعجب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها