دادگاه بین المللی ورزش ( CAS ) رسما اعلام کرده که درباره پرونده مهدی طارمی کوچک ترین بخششی برای محرومیت و جریمه وی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۴
اعلام رسمی دادگاه بین المللی ورزش درباره طارمی / بخشش در کار نیست!

به گزارش جام جم آنلاین ، به این ترتیب مهدی طارمی قطعا تا چهار ماه آینده در هیچ مسابقه ای نمی تواند به میدان برود ضمن اینکه باید در زمینه جریمه ۷۹۰ هزار یورویی باید باشگاه پرسپولیس را کمک کند.

بر اساس گزارش سایت خبرآنلاین دادگاه بین المللی ورزش بدون اینکه صحت و سقم قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس را بررسی کند تعلیق محرومیت او را موضوعی کاملا منتفی تلقی کرده است.

پاسخ دادگاه بین المللی ورزش، جمعه به نماینده قانونی این بازیکن اعلام و از آنها خواسته شده تنها ظرف مدت سه روز می توانند درخواست شفاف خود را مبنی بر رفع کامل محرومیت یا بخشش جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مبنی بر پرداخت خسارت به باشگاه ریزه اسپور ترکیه اعلام کنند.

پیش از این در جام جم آنلاین خبر داده بودیم که جریمه 790 هزار یورویی قطعا باعث اختلاف بین پرسپولیس و طارمی می شود. باشگاه انتظار دارد بخشی از این جریمه را طارمی بپردازد و از سویی طارمی به هیچ عنوان نمی خواهد بابت جریمه سنگینی که مستقیم به خودش مربوط است دست به جیب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها