کار علیرضا منصوریان را در استقلال باید پایان یافته قلمداد کرد. شکست دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم می تواند به معنای پایان قطعی حضور او بر روی نیمکت آبی های پایتخت باشد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۴
محبوب ترین گزینه سرمربی گری در استقلال کیست؟ / «امپراطور» اینبار در راه استقلال!

به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه استقلال سخت در تکاپو است تا هر چه سریع تر ایده آل ترین گزینه ممکن را برای جایگزینی منصوریان پیدا کند. مثل همیشه نام های زیادی مطرح می شوند. به نظر می رسد بازی با «نام» ها حالا در استقلال اجرا می شود، جریانی که پیش از این در تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملی والیبال ایران و پرسپولیس هم دیده بودیم.

از جمله گزینه‌هایی که گفته می‌شود مدنظر برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال است می‌توان به دراگان اسکوچیچ (سرمربی پیشین فولاد و ملوان)، والتر زنگا (دروازه‌بان پیشین ایتالیا و سرمربی سابق الشباب، العین، الجزیره و النصر امارات و سامپدرویا) و فاتح تریم (سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه) اشاره کرد. در این میان فاتح تریم مطرح ترین گزینه در میان این نام ها به شمار می رود، مردی که در کشور خود محبوبیت بالایی دارد.

فاتح تریم بازیکن سابق فوتبال و مربی فوتبال اهل ترکیه است. او تاکنون در تیم‌هایی از جمله گالاتاسرای و ترکیه و فیورنتینا و میلان مربی‌گری کرده‌است. البته او در دو مقطع جداگانه نیز هدایت تیم ملی ترکیه را در دست داشته است.

تریم در ترکیه لقب «امپراطور» را داردو این به دلیل افتخارات و تجارب بالای وی در مربی گری است. پس از افشین قطبی که در پرسپولیس لقب امپراطور را داشت حالا نوبت به یک امپراطور دیگر است ، کسی که اینبار «شاید» به استقلال بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها