عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر تیم در دو بازی آینده نتیجه نگیرد قطعا یک مربی درجه یک خارجی استخدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۹
زمانی: دو بازی به منصوریان فرصت می دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حسن زمانی بعد از جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بسیار مهمی را برگزار کرده و موضوعات مهمی در این نشست مطرح شد.

وی افزود: ابتدا مصوب کردیم کمیته اقتصادی تشکیل دهیم و سپس کمیته فنی که به زودی نفرات این کمیته معرفی خواهند شد.

زمانی تاکید کرد: جمع‌بندی ما در مورد کادر فنی به اینجا رسید که دو بازی دیگر به علیرضا منصوریان فرصت بدهیم تا بازی با پارس جم جنوبی منتظر نتایج جام حذفی و لیگ بمانیم.

وی تاکید کرد: بنده تابع نظر جمع و سایر اعضای هیأت مدیره بودم و مطمئن باشید اگر استقلال در این دو بازی آینده نتیجه نگیرد از یک مربی درجه یک خارجی استفاده خواهیم کرد.

زمانی در پاسخ به این سؤال که در نبود قریب جلسات هیأت مدیره رسمی نیست، گفت: هیأت مدیره استقلال 5 نفر است اما حتی اگر 3 نفر از اعضا تشکیل جلسه بدهند با آن سه نفر می‌شود رای نهایی را صادر کرد.

وی افزود:‌ ما امیدوار بودیم قریب در جلسه هیأت مدیره امروز حاضر شود اما مطمئن باشید با صحبت‌هایی که این هفته با وزیر ورزش خواهیم کرد تصمیم لازم در مورد آقای قریب اتخاذ خواهد شد.

خبرنگاری گفت: ظاهرا ناراحتی آقای قریب اینجا است که قرار بود توفیقی برکنار شود و نظری جویباری جانشین وی شود که زمانی پاسخ داد من از این موضوع اطلاع ندارم اما ای کاش آقای قریب در جلسات حاضر می‌شد و این موضوع را مطرح می‌کرد تا آن را بررسی می‌کردیم. اینکه بیرون بنشینیم و از کنار این صحبت‌ها را انجام دهیم درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال جام حذفی را ببرد و در لیگ برتر ببازد تکلیف منصوریان چیست، گفت: این موضوع باید با نظر هیأت مدیره صورت بگیرد ولی قطعا ما تنها در این دو بازی به منصوریان فرصت می‌دهیم.

زمانی در پایان در پاسخ به این سؤال گفت: آیا این اقدام شما به تیم فشار وارد نمی‌کند، گفت: تصمیم هیأت مدیره اینجاست که ما دو بازی بیشتر به کادر فنی فرصت ندهیم و بعد از آن همه چیز توسط ما اتخاذ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها