برنامه مجله والیبال پنج شنبه 2 شهریور، با پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال، پیرامون جذب بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۳۸
والیبالیست های جوان زیر ذره بین کادر فنی تیم بزرگسالان

به گزارش جام جم آنلاین رادیو ورزش، پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال در ارتباط با شرایط حضور جوانان در تیم ملی بزرگسالان گفت: ما امسال نتوانستیم از بازیکنان تیم ملی جوانان استفاده کنیم؛ زیرا نظر سرمربیان تیم های ملی این بود که جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان که برای کشورمان مهم است، شرکت کنند. بدین ترتیب شرایط برای حضور جوانان در تیم بزرگسالان فراهم نشد. به اعتقاد من هم بازیکنان باید ابتدا در رده های سنی خودشان بازی کنند تا بتوانند تجربه بدست بیاورند و کم کم به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند.

مربی تیم ملی والیبال، تصریح کرد: اکنون کولاکوویچ و اعضای کادر فنی تیم ملی بازیکنان جوان را رصد کرده و عملکردشان در بازیهای آسیایی و جهانی را مورد بررسی قرار داده اند که انشالله برای آینده با دید و شناخت بیشتری بازیکنان جذب تیم ملی شوند.

وی، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه عملکرد بازیکنان جوان را مورد ارزیابی قرار داده اید، آیا اکنون بازیکنی مدنظرتان است، عنوان کرد: ما حداقل 5،6 نفر از بازیکنان تیم ملی امید را در نظر داریم. با توجه به اینکه لیگ کشور هم در پیش است؛ اگر بازیکنانی در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشند، این شانس را دارند که در آینده به تیم ملی دعوت شوند.

برنامه مجله والیبال با اجرای مسعود اسکویی، کارشناسی علی شاکری و تهیه کنندگی سید محمدی، هر پنج شنبه از ساعت 9:00 تا 10:00 از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها