حالا بعد از محمد مایلی کهن نوبت دستیار همیشگی اش نادر فریادشیران است که با شکایت یکی از چهره های فوتبال روبرو شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰۷
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران: روی حرف هایم هستم /  فوتبال ما به ورشکستگی کامل رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته در خبرگزاری ها و سایت های ورزشی اعلام شد مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرده است تا پرونده شکایت کشی جدیدی در فوتبال ایران شکل بخورد.

نادر فریادشیران در اینباره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: من هنوز تفهیم اتهام نشده ام. از دادگستری با من تماس گرفتند و گفتند در یک تاریخ مشخص به دادگاه رسانه مراجعه کنم. احتمالا باید درباره یکی از مصاحبه هایم باشد.

وی افزود: من پای چیزی که گفته ام می ایستم ، حتی اگر من را ببرند و اعدام کنند. حساسیت ها باید درباره جان و مال و ناموس مردم باشد نه مسائلی از این دست. من پای حرفی که زده ام می ایستم.

فریادشیران در پاسخ به این سوال که کدام یک از مصاحبه هایش منجر به شکایت مهدی تاج شده است ، گفت: در مصاحبه ای خطاب به تاج گفتم شما که درآمدتان در فولاد مبارکه سپاهان خوب بود، حالا امکاناتی فراهم کنید تا فوتبال ما ورشکست نشود. در آن مصاحبه گفتم که همه باشگاه های ما بدهکار هستند و سوء مدیریت دارند. بدهی های میلیاردی نیز به مشکل بزرگ باشگاه های فوتبال ایران تبدیل شده است. این بدهی از استقلال و پرسپولیس شروع می شود تا تیم هایی که هیچی ندارند. هر روز شاهد این هستیم که شکایت های مختلفی از فوتبال ایران به AFC و فیفا برده می شود.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه روی حرفش پافشاری می کند خاطرنشان کرد: زمان ریاست صفایی فراهانی و دادکان بر فدراسیون همه تیم های ما وضع مالی خوبی داشتند. صندوق فدراسیون فوتبال همیشه پر از پول بود. الان فدراسیون فوتبال مدام دنبال منابع مختلف مالی برای تامین هزینه هاست. باشگاه ها هم که همیشه بدهکار هستند. از مربی و بازیکن گرفته همه طلبشان را می خواهند. مدیریت 10 ساله این آقایان نتیجه اش همین چیزی است که می بینید. فوتبال ما به ورشکستگی کامل رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها