برنامه زنده تیتر اول رادیو ورزش با حضور عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به موضوعات بی توجهی به فوتسال و سرمربی جدید فوتبال ساحلی اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۹۴
اوکتاویو سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پیرامون بی توجهی به فوتسال در مراسم برترین های فوتبال اظهار کرد: در مراسم برترین های فوتبال هیچ اهمیتی به فوتسال داده نشد. وقتی ما در کشور خودمان به تیم فوتسالی که افتخار سومی جهان را یدک می کشد؛ اهمیت نمی دهیم؛ در فیفا و AFC نیز شاهد بی توجهی خواهیم بود. تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ما قهرمان آسیا شد و نامی از آنها برده نشد. سازمان لیگ وظیفه داشت همه جوانب را ببیند و این بی توجهی ها خوب نیست. فوتسال و فوتبال ساحلی در بعضی جاها زیر چتر فوتبال گم می شوند.
ترابیان درخصوص سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: روز گذشته جلسه کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی تشکیل شد. ما علاقمند بودیم محمدحسین میرشمسی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی در جلسه حضور داشته باشند که نتوانستند شرکت کنند و طی تماس تلفنی اظهار کردند که علاقه ندارند کار خود را در تیم ملی ادامه دهند. در این جلسه بحث مربی جدید مطرح شد و با توجه به اینکه مارکو اوکتاویو قبلا نیز سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود و موفقیت هایی نیز با حضور ایشان داشتیم رای به حضور وی داده شد. این تصمیم باید به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز برسد. سپس مذاکرات با اکتاویو انجام گیرد.
برنامه زنده تیتر اول با اجرای مسعود اسکویی و کاری از گروه تفریحات ورزشی است. این برنامه هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۴:۰۵ به مدت بیست و پنج دقیقه تقدیم دوستداران اخبار ورزشی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها