خادم، فرصت و تهدید برنامه‌اش را تشریح کرد

شاید فدراسیون قربانی کشتی شود

رئیس فدراسیون کشتی می‌خواهد در این فدراسیون جسارت به خرج داده شود و کشتی را فقط در اختیار چند ستاره خاص محصور نکرد. رسول خادم بعد از انتخاب نفرات تیم ملی برای مسابقات جهانی فرانسه، این را هم گفته که با این طرز تفکر شاید فدراسیون قربانی کشتی شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹۶
شاید فدراسیون قربانی کشتی شود

به گزارش جام جم آنلاین، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید: نگاه ما باید به المپیک 2020 باشد. برای این نگاه باید این فرصت را می‌دادیم تا هر استعدادی که در وزن خودش مدعی است و قبلا در مسابقات گزینشی انتخابی تیم ملی خودش را ثابت کرده است، فرصت حضور در انتخابی تیم ملی را پیدا کند. این موضوع برای فدراسیون خیلی پرهزینه است اما باید چنین جسارتی داشته باشد.

خادم با اشاره به کناره‌گیری برخی ستاره‌های کشتی ادامه می‌دهد: وقتی قهرمان المپیک ما به لحاظ فرهنگی خودش این موضوع را پذیرفته و به این رشد و بلوغ فکری رسیده است که باید در هر شرایطی در انتخابی تیم ملی و در کنار جوان‌ها رقابت کند این بزرگ‌ترین پیروزی کشتی ایران است. بعد از این فرصت‌ها باید تهدیدهای احتمالی را هم در نظر گرفت. شاید نتوانیم در فرانسه نتایجی که می‌خواهیم بگیریم، اما منافع رقابت‌های انتخابی تا المپیک 2020 برای ما اهمیت دارد. اگر مسابقات انتخابی تیم ملی در ساختار فرآیند انتخابی ادامه پیدا کند ما در المپیک 2020 در هر وزن به‌طور متوسط سه کشتی‌گیر داریم که هرکدام‌شان می‌توانند مدعی درجه یک پیراهن تیم ملی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها