انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

سعید عبدولی وزن‌کشی نکرد

مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست انتخابی تیم‌های ملی کشتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۱۸
سعید عبدولی وزن‌کشی نکرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مراسم وزن‌کشی ۴ وزن نخست کشتی آزاد و کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی در خانه کشتی برگزار شد.

در کشتی فرنگی در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی، مهدی زیدوند، حمید زارع، عبدالمحمد پاپی و پرهام قنبری وزن‌کشی نکردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی و محمدعلی گرایی وزن‌کشی نکردند که در این میان عبدولی به دلیل آنچه مصدومیت عنوان کرده از حضور در این رقابت‌ها سرباز زد و باید دید آیا گرایی به یک وزن بالاتر رفته یا خیر که این موضوع در وزن‌کشی فردا (پنجشنبه) مشخص خواهد شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم میلاد خسروی، مجتبی کریم‌فر، آرمان علیزاده و ابوالفضل فلاح‌دوست غایب مراسم وزن‌کشی بودند. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز حمید سرشوق و سید ساجد جلالی غایب بودند.

از نکات جالب توجه حضور سامان عبدولی فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران در مراسم وزن‌کشی وزن ۶۶ کیلوگرم بود و این کشتی‌گیر قصد دارد در رقابت‌های این وزن به روی تشک برود.

همچنین در مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست کشتی آزاد در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک غایب بزرگ این وزن بود. امید جلالی بهار، یاسر حیدرقلی نژاد و علیرضا رستگار نیز از جمله غایبان این وزن بودند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مصطفی آقاجانی، مصطفی ابراهیمی و فرزاد کولیوند وزن کشی نکردند. نکته جالب توجه این بود که پیمان بیابانی آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان به یک وزن بالاتر رفت و در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم احمد بذری دارنده مدال نقره جوانان جهان و جمال رمضانی غایب مراسم وزن‌کشی در این وزن بودند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز جمال میرزایی غایب مراسم وزن‌کشی بود.

به غیر از نفراتی مانند حسن رحیمی، امید نوروزی و سعید عبدولی که غیبت‌شان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی قطعی است، باید منتظر ماند و دید برخی دیگر از نفرات غایب در وزن‌کشی ۴ وزن نخست به یک وزن بالاتر رفته‌اند یا آنها نیز قصدی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی جهت معرفی نفرات مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها