«آقای پول» خداحافظی اش را پس گرفت تا در یک مسابقه بوکس دیگر به میدان برود، مسابقه ای که باز هم مثل همیشه جیب های او را پر پول تر از همیشه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰۲
درباره نبرد می ودر - مک گریگور /میلیون ها دلار از میان خون و خشم

به گزارش جام جم آنلاین ، زمانی که فلوید می ودر از بوکس خداحافظی کرد نه تنها موفق ترین بوکسور دنیا که ثروتمندترین ورزشکار هم به شمار می رفت. او آنقدر پول دارد که به او لقب «آقای پول» داده اند. ثروت او از هر ورزشکار دیگری در دنیا بیشتر است. از کریستیانو رونالدو گرفته تا لیونل مسی و تایگر وودز و لبرون جیمز.

آقای پول اما خداحافظی اش را پس گرفت و دوباره برگشت. جاه طلبی در 40 سالگی و البته کسب پول بیشتر اهداف اصلی اوست. او می خواهد باز هم پولدارتر شود و باز هم ثابت کند شماره یک بوکس دنیاست.

او قرار است با کانر مک گریگور بوکسوری که از خود می ودر خیلی جوان تر است مسابقه بدهد و باز هم قدرتش را به رخ بکشد. این مسابقه در تاریخ 26 آگوست برگزار می شود، مسابقه ای که لاس وگاس میزبان آن است و احتمالا یکی از پربیننده ترین مسابقات بوکس دنیا.

این مسابقه نکته حیرت آوری دارد. کانر مک گریگور ایرلندی تا به حال بوکس کار نکرده است. در واقع او در رقابت های مبارزه آزاد رزمی بازی می کند که بار بسیار خشونت آمیزی دارد. اما مک گریگور برای میلیون ها دلار فعلا تغییر رشته داده تا در مقابل برترین بوکسور سالن های اخیر به میدان برود.

پول، پول و فقط پول. هر دو ورزشکار با اینکه ثروت قابل توجهی دارند اما باز هم برای کسب دلارهای بیشتر از میان خشم و خون و مشت به میدان می روند.

می 2015 فلوید می‌ودر در یک مبارزه بوکس که از آن به عنوان مبارزه قرن نام برده شد به مصاف مانی پاکیائو رفت و آن بازی به طرز باورنکردنی 600 میلیون دلار عایدی داشت (100 میلیون آن فقط مربوط به بلیت‌فروشی و حق پخش تلویزیونی بین‌المللی بود). حالا اما به نظر می‌رسد این مسابقه پیش‌رو از مبارزه پاکیائو- می‌ودر به مراتب عایدی بیشتری داشته باشد.

اگرچه مک گریگور توانسته در دنیای رقابت‌های رزمی و مبارزه آزاد یا همان MMA نامی برای خودش دست و پا کند و لقب وحشتناک‌ترین مبارز MMA را به خودش اختصاص دهد با این حال او کوچکترین تجربه‌ای در دنیای بوکس حرفه‌ای ندارد‌؛ به عبارت ساده او «صفر» مبارزه در بوکس حرفه‌ای دارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها