مجموعه ای از زیباترین ، منحصر به فردترین و البته گران ترین گردنبندهای الماس دنیا را اینجا ببینید.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۶۱
برای خرید این گردن بندهای الماس باید خانه و زندگی تان را بفروشید! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، تصور کنید بخواهید برای همسرتان گردن بندی برای هدیه یا هر مناسبتی بگیرید. به یک جواهر و طلا فروشی می روید و آنوقت گردنبندی که فروشنده به شما نشان می دهد نزدیک به 200 میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید چنین گردن بندهایی اگر اوضاع مالی خوبی داشته باشید که هیچ در غیر اینصورت باید خانه و زندگی تان را بفروشید. گذشته از شوخی باید گفت که فقط میلیونرهای بزرگ دنیا قادر به خرید چنین گردن بندهایی نجومی هستند. آنچه که در ادامه می بینید مجموعه ای از گران ترین گردن بندهای الماس دنیاست که در بزرگ ترین گالری های نیویورک به معرض فروش گذاشته شد و اکثر آنها به فروش رتف، گردن بندهایی که قیمت برخی از آنها به 250 میلیون تومان هم می رسد....

طرحی متشکل از گل های ریز الماسی و البته یک قطعه بزرگ تر از الماس به شکل اشک... قیمت:56 میلیون تومان.

گردنبندی که با عنوان "تیارا" (تاج) معروف است چرا که شکل یک تاج را تداعی می کند. قیمت:245 میلیون تومان:

مجموعه ای از گل های ریز و درشت الماسی با یک زنجیر به نسبت ظریف تر... قیمت: 96 میلیون تومان:

شاید از نظر برخی طراحان درهم پیچیدن این حجم از گل با ظرافت چندانی همراه نبوده است اما به هر حال یکی از گران ترین های این مجموعه نجومی همین است... قیمت: 230 میلیون تومان:

گردن بندی زیبا، خلاقانه و البته بسیار سنگین متشکل از قطعات تراش خورده الماس به شکل اشک، دایره و قلب.... قیمت:127 میلیون تومان:

گران و نجومی مثل این یکی، الماس های ریز و تراش خورده که با دقت بسیار زیادی در کنار هم چیده شده اند تا انتهای مشترک آنها به یک مروارید و یک یک الماس اشکی برسد. قیمت:180 میلیون تومان:

زیبا ، درخشان و البته به ظاهر ساده اما در واقع ظریف. قیمت: 82 میلیون تومان.

فوق العاده زیبا و البته بسیار گران و نجومی. خیره کننده و جذاب. قیمت: 111 میلیون تومان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها