هزار کودک و نوجوان به واسطه برنامه جوانان فیفا نقش‌های مهمی در خلال برگزاری جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۹۹
اعلام قیمت هتل‌های روسیه و حضور هزار کودک فیفا در جام کنفدراسیون‌ها

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، جام کنفدراسیون‌ها از روز 27 خرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه سن پترزبورگ با حضور 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در 2 گروه A و B آغاز خواهد شد و در این میان برنامه جوانان فیفا نقش‌های مهمی برای کودکان و نوجوانان هوادار فوتبال در این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

با طرح موردنظر فیفا 1000 کودک و نوجوان هوادار فوتبال در جریان جام کنفدراسیون‌ها در بخش‌های حمل پرچم‌های تیم‌های شر‌کت‌کننده، حمل پرچم‌ فیفا، حمل پرچم بازی جوانمردانه فیفا، ورود به زمین همراه با 2 تیم و کادر داوری، رساندن توپ به بازیکنان در زمین بازی، حضور در مراسم تعیین زمین با سکه توسط داور، حضور در کنار بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده بیرون از زمین بازی و ... مشارکت فعالی خواهند داشت.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که دپارتمان ورزش و گردشگری دولت محلی مسکو تعیین و نظارت بر قیمت هتل‌ها برای اقامت میهمانان و هواداران فوتبال در زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌ها را آغاز کرد. تمامی اطلاعات این بخش نیز در سایت شهرداری مسکو قابل مشاهده است.

طبق این اطلاعات منتشر شده قیمت حداقل اتاق 2 نفره در هتل‌های بدون ستاره از روز 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری حداقل 3280 روبل روسی خواهد بود. این قیمت در هتل یک و 3 ستاره به 6570 و 10750 روبل می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها