با پایان گرفتن رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، محمد عباس زاده مهاجم تیم نساجی قائمشهر با زدن ۲۴ گل به عنوان بهترین گلزن این مسابقات شناخته شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۶۵
چگونه عباس زاده آقای گل شد/۲۴ گل یک بازیکن، ۲۰ گل ۱۲ بازیکن

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر ، محمد عباس زاده را باید ماشین گلزنی تیم نساجی دانست. بازیکنی که به تنهایی بیشتر از نیمی از گل های تیمش را زد در کسب نتایج آبرومند این تیم سهم بسزایی داشته باشد. آقای گل این فصل از مسابقات لیگ برتر در حالی به رکورد رویایی ۲۴ گل در یک فصل رسید که از رقبای خودش در جدول گلزنان این مسابقات به مراتب کمتر بازی کرده است. نه تنها تیم نساجی کلا یک بازی کمتر از دیگر تیم ها در لیگ دارد، بلکه خود این بازیکن هم چند بازی تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داده بود.

نگاهی به عملکرد خط حمله تیم نساجی نشان می دهد که این تیم با ۴۴ گل زده بعد از گل گهر که با ۴۹ گل زده بهترین خط حمله لیگ را داشت، به همراه خونه به خونه دومین خط حمله خطرناک لیگ دسته اول را در اختیار داشت. اما با دانستن این موضوع که از این ۴۴ گل، ۲۴ گل را محمد عباس زاده به تنهایی به ثمر رساند، به این باور می رسیم که خط حمله تیم نساجی بدون کاپیتان چندان هم خطرناک نبوده است.

تیم نساجی کلا در این فصل ۱۳ گلزن داشت که محمد عباس زاده با ۲۴ گل بهترین عملکرد را داشت و دومین گلزن خوب این تیم بعد از عباس زاده، حسن نجفی مدافع کناری این تیم بود که با ۴ گل دومین گل زن برتر تیم نساجی بود. احسان تاییدی و محمد قاسمی نژاد هر کدام با دو گل زده و مهدی نظری، مجتبی رمضانی، هانی اسماعیلی، پیمان میری، مقداد قباخلو، علی جراح کار، عباس یحیی بیگی، مرتضی غلامعلی تبار و حمید نعمتی نیز دیگر گلزنان تیم نساجی در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها