دیدار تیم های پسکارا و کالیاری در سری آ ایتالیا با یکی از زشت ترین صحنه های موجود در فوتبال همراه بود یعنی نژادپرستی و توهین به یک بازیکن بابت رنگ پوستش.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۸۳
رسوایی نژادپرستی دوباره در فوتبال ایتالیا/ بازیکنی که به دلیل «سیاه بودن» زمین را ترک کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از globalnews، البته فوتبال ایتالیا هرگز خالی از این اتفاقات نبوده و پرونده ضخیمی از رسوایی های تماشاگران فوتبال این کشور در زمینه توهین های نژادپرستانه به بازیکنان تیم های مختلف ثبت شده است.

در دیدار تیم های پسکارا و کالیاری هواداران کالیاری شعارهایی زشت و نژادپرستانه علیه مونتاری بازیکن غنایی و سیاه پوست پسکارا سر دادند و وی را کاکاسیاه و میمون خطاب کردند. داور مسابقه هم نتوانست عاملی برای بستن دهان این تماشاگران شود تا در نهایت این بازیکن سیاه پوست و مسلمان به نشانه اعتراض زمین مسابقه را ترک کند.

مونتاری البته پس از پایان این مسابقه اظهار داشت که داور هیچ تلاشی برای جلوگیری از شعارهای نژادپرستانه تماشاگران به عمل نیاورده است. داور در این مسابقه حتی به مونتاری کارت زرد هم نشان داده بود.

اقدام زشت هواداران کالیاری علیه هافبک مسلمان پسکارا با واکنش‌های زیادی در فوتبال ایتالیا روبرو شده است و باید منتظر ماند تا ببینیم که کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا چه جریمه ای را برای هواداران کالیاری در نظر خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها