پیش بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ

جنگ واقعی در سانتیاگو برنابئو

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۲۵
جنگ واقعی در سانتیاگو برنابئو

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 رئال به پایان رسید و در دیدار برگشت، بایرن به دنبال جبران خواهد بود، هر چند که آنها می‌دانند در برنابئو کار بسیار دشواری پیش رو دارند.

اخبار دو تیم

رابرت لواندوفسکی که در بازی رفت به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، به ترکیب تیم اضافه شده است ولی بایرن همچنان دو مدافع میانی خود یعنی مت هوملس و جروم بواتنگ را در اختیار نخواهد داشت و خاوی مارتینز نیز محروم است.

په په به علت مصدومیت قادر به همراهی رئال نیست و گرت بیل نیز به علت مصدومیت از ناحیه پشت ساق نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. حضور واران نیز نمی‌تواند سپیدپوشان را همراهی کند.

فرم اخیر

رئال در 11 بازی اخیرش 9 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در لالیگا پیشتاز است ولی آمار آنها در این پیروزی ها جالب است. در 13 بازی اخیر رئال در 8 بازی از حریف عقب افتاده ولی تنها در یک بازی شکست خورده است، آماری که نشان از روحیه و شخصیت بالای تیم می‌دهد.

این هفتمین حضور پیاپی رئال در مرحله یک چهارم نهایی است و آنها این فرصت را دارند که پس از آث میلان در سال 1990، به اولین تیمی تبدیل شوند که از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنند.

بایرن که 20 بازی بدون شکست بود و صدرنشین بوندس لیگا، در 4 بازی اخیرش تنها 1 پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی در حال حاضر قرار ندارد. همین موضوع هواداران مادرید را امیدوار به نتیجه ای خوب در خانه خود کرده است.

بازی های اخیر

این دیدار، بیش از هر دیدار دیگری در اروپا بین دو تیم برگزار شده است. دو تیم در 24 بازی مقابل هم قرار گرفته اند و بایرن با برتری 11-10 پیشتاز است ولی در 11 بازی اخیر دو تیم، بایرن تنها در 2 بازی پیروز شده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، دیدار رفت دو تیم بهترین عملکرد رئال در این فصل بوده است و باید دید آیا در دیدار برگشت هم خبری از همان مادرید دقیق و هجومی خواهد بود یا نه.

پارادوکس رونالدو

اینکه رونالدو در فرمی استثنایی قرار نداشته، موضوع بحث این فصل است. او خیلی تلاش نمی‌کند که به همین خاطر حریف را به اشتباه می‌اندازد. در دیدار رفت، جدا از دو گلی که به ثمر رساند و دو کارت زردی که خاوی مارتینز برای مهارش گرفت، تقریبا کار خاصی انجام نداد. این انتقاد عجیبی است زیرا رونالدو باعث پیروزی رئال بود. بایرن می‌تواند از عدم دخالت رونالدو در جریان بازی حداکثر استفاده را ببرد. این یعنی اگر آلابا در پست دفاع میانی بازی کند، وظیفه مهار او بر دوش برنات خواهد بود.

ترکیب احتمالی:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها