سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی بالای شاگردانش برای دیدار برابر ایران سخن به میان آورد و تاکید کرد که تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۷۲
فوساتی: تنها به پیروزی برابر ایران فکر می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، خورخه فوساتی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: با وجود آن که بازیکنان الریان و لخویا را به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا چند روزی در اختیار نداشتم اما برنامه‌های آمادگی خود را به خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده این دیدار حساس هستیم. الان می‌توانم گویم که آماده دیدار برابر ایران هستیم.

او ادامه داد: در این دیدار حساس تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. می‌دانیم که برابر تیم قدرتمندی باید بازی کنیم اما من به شاگردان خودم اعتماد و اطمینان دارم. بدون شک در این دیدار حساس نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

فوساتی در پایان سخنانش گفت: الان تنها به دیدار برابر ایران فکر می‌کنم چرا که این دیدار سهم به‌سزایی در صعود کردن و یا نکردن ما به جام جهانی خواهد داشت. قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و حضور این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار ضروری و حیاتی است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ایران با ۱۱ امتیاز در صدر قرار دارد و قطر هم با ۴ امتیاز در رده پنجم است.

تیم ملی فوتبال قطر در آغاز دور برگشت خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنج شنبه به مصاف ایران خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Saudi Arabia
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
قطر كوچولو و این حرفها ؟! میزبانی جام جهانی را كه با رشوه و حقه گرفتید . صعود قطر به جام جهانی در حضور كره و ایران ؟ خواب دیدید خیر باشه .!! اسلاف تو هم از این فرمایشها زیاد داشتند .
رجبی
United States
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
حالا وقتشه كه اثرات خیمه شب بازی و جنگ روانی رو كه برانكو بهمراهی آب و تاب دادنهای شما رسانه ایی ها علیه كیروش راه انداخته بودید رو ببینید! تا صداقت و وجدان كاری این بزرگ مرد پرتغالی رو باز هدف تاخت وتاز بهانه های دست پیش گرفتن ها و پس نیافتاندن هاتون قرار بدین. عامدانه یا ناخواسته خیانتی بزرگ و فرصت سوزی مُهلكی رو مرتكب شدید.(مگر اینكه غیرت ایرانی بعضی از بازیكنها، دعایِ خاصّه مردم و الطاف خفیه الهی نتیجه دیگری رو رقم بزنه!). لااقل مرد باشید و این حقایق رو به بوته قضاوت كاربران و ملت فهیم ایران بگذارید. ...آقای برانكو به بهانه های ... جنگ مخربِ روانی رو علیه سرمربی تیم ملی شروع میكنه، رسانه های فهیم و حرفه ایی! ... چاشنی شو زیاد میكنند و هِی كِشِش میدن و هم می زنند!، فدراسیون و متولیان فوتبال با عدمِ عمل به وعده و وعیدها ( اردوهای در نظر گرفته شده در زمانهای مقرر، دیدارهای مهم دوستانه با رقبای مد نظر كادر فنی، دستمزدهای عقب افتاده كادر فنی و...، حتی كفش و جوراب و لباس بازیكنها!، و...، و...، ) مزیدِ بر علت میشن، اونوقت سر مربی پرتغالی! باید جوابگویِ عملكردِ این« شیرِ بی یال و دُمِ دیگران» باشه! انصاف و وجدان هم خوب چیزیه والله، اگر قبل از همه تو خودمون داشته باشیم و دنبالش بگردیم. بخاطر اینكه این مطالب رو ساعتها قبل از شروع بازی ایران با قطر بیان كرده ومی كنم، و خدای ناكرده از پیش جو منفی به روحیه تیم و كادر فنی القا نكرده باشیم، خواهش می كنم همانطور كه عقل حكم میكند، آن را بعد از پایان دیدارِ حتی با چین پخش و نشر كنید. با تشكر- رجبی - پنجشنبه سوم فروردین۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۲ صبح.

نیازمندی ها