تصمیم و دستور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با تیم قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در روزنامه‌های قطری بازتاب داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۸۲
بازتاب دستور سرمربی تیم ملی ایران در قطر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز پنجشنبه این هفته در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ایران که چند روزی است در قطر به سر می برد، روز گذشته با حضور لژیونرهای اروپایی تمرین کاملی را برگزار کرد. با این حال با تصمیم کارلوس کی روش سرمربی ایران، هیچکس اجازه حضور در تمرین ایران را نیافت و همانند تهران، ملی پوشان پشت درهای بسته کارهای تاکتیکی خود را مرور کردند.

روزنامه «الشرق» قطر در این خصوص نوشت: «ایران روز گذشته با حضور تمام بازیکنانش تمرین کرد ولی این تمرین پشت درهای بسته بود. کادر فنی تیم ملی ایران خواسته است تمرینات این تیم مخفیانه باشد و حتی یک نفر هم آنرا تماشا نکند. ایران چهاشنبه و یک روز قبل از بازی با قطر در ورزشگاه السد که محل برگزاری بازی با تیم قطر است، تمرین می کند و انتظار می رود ۱۵ دقیقه ابتدایی آن روی رسانه ها باز باشد.»

همچنین روزنامه «الرایه» هم نوشت: «تیم ایران تمرینات کاملا سری و مخفیانه را قبل از رویارویی با قطر در پیش گرفته است. کادر فنی تیم ایران به رسانه ها اجازه حضور در تمرین این تیم را نداد تا بازیکنانش با تمرکز به کار خود ادامه بدهند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كامران
Germany
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
۰
۰
فوتبال را هم جزو اسرار مگو كردند. عزیزجان ممكنه كه بیست درصد فوتبال فوت و فن و تاكتیك باشه مثل چطور پاس بدهی و یا بغل پا بزنی و یا به موقع یارگیری بكنی ولی هشتاد در صد بستگی به شانس و اقبال و قراردادهای پشت پرده با داوران و از این جور مسائل است. مگر قطر با پول جام جهانی را به كشورش نیاورد؟ و یا مثلا كلی تاكتیك به خرج بدهی و دست آخر دروازه بان توپی را بیاندازد جلوی قوچان نژاد و او هم گل بزند. مثل همان بازی قطر در ایران. خوب این كجایش تاكتیك است؟ بر مبنای محاسبات آماری و ریاضی در یكی از دانشگاه های آلمان، همان طور كه نوشتم، هشتاد درصد با بخت و اقبال و شانس است كه توپی وارد دروازه می شود یا نه. عید همه مبارك!
ملی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
شاید اینجوری خواسته ووو بذار دركارش دخالت نكنین بهتره
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
هشتاد درصد با بخت و اقبال و شانس است!!! بله شما راست میگی بارسلونا و رئال مادریدم با بخت اقبال اینقدر قهرمان اروپا شدند !!! آلمان اسپانیا و ایتالیا هم همیشه شانسی میبرند :))))))
سمیرا
Germany
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
ولی كامران عزیز به گمان من شانس بیشتر با كسانی است كه بیشتر تلاش بكنند. هر چقدر بیشتر تلاش بكنی بیشتر شانس به همراه تو خواهد بود.
جواد
Germany
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
۰
۰
خیلی ها این جا حرف كامران را درست نفهمیدند. حركت یك توپ چون گرد است طبق قوانین فیزیكی مثل كره ای در فضا در صورتی كه از مدارهای غیرمتوازن باشد و به یك جهت حركت بكند می تواند تغییر مسیر داده و به نقاطی تصادفی بخورد. طبق این قانون جریان تغییر متوازن را بایستی درك كرد كه منظور این آقا بوده به نظر من! همانطور كه شهاب آسمانی و یا سنگ آسمانی وقتی كه به زمین می رسد اگر از اتمسفر بگذرد به جاهای مختلفی در زمین برخورد می كند. ولی توپ چون به یك مسیر هدایت می شود درصد ورودش به دروازه بیشتر است. اما چون موانع در مسیر حركت توپ زیادند از مسیر خارج نمی شود. برای همین هم گاهی گل می شود و گاهی نه.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
شانس چیه عزیز من ؟ با این حساب تیم های مالدیو و سنگاپور همیشه بد شانس و بد بختند . ولی تیم های آلمان وبرزیل و آرژانتین همیشه دارای شانس واقبالند . عجب منطق واستدلالی ؟! خوب شد شما مربی فوتبال نشده اید وگرنه شانسی همه رو به كشتن می دادید .!!

نیازمندی ها